Gå til innhold

Bytte...igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Årrh...

Hei!

Jeg skrev tidligere om det å gå fra et p-pillemerke til et annet. Jeg har bare gått på en type p-pille i èn måned nå. Tar den siste pillen i morgen, og skal jo ikke begynne med piller igjen før om 7 dager. MEN, så skal jeg begynne med ny p-pille, og lurer på om jeg kan begynne med den den dagen jeg skulle fortsatt med min gamle type p-pillemerke? Jeg mener, selv om det står på Diane (det nye merket mitt) at jeg skal begynne på den på 1. menstruasjonsdag...

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg gjør det. Hvis jeg ikke kan begynne med det Diane om en uke, når mensen er ferdig, må jeg vente helt til neste menstruasjon, dvs om èn måned??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160935-bytteigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er rart at det ikke står noe i bruksanvisninga om hvordan du skal gjøre det når du bytter fra annet merke p-piller... Det gjorde det på de pillene jeg brukte for noen år siden iallefall.

Men jeg ville begynt etter mens, den dagen du skulle begynt på nytt brett dersom du skulle fortsatt med de vanlige pillene. Det med å begynne i forbindelse med mens gjelder vel bare når man ikke bruker hormonell prevensjon. Tror jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/160935-bytteigjen/#findComment-1041136
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...