Gå til innhold

på tv når de sier "daddys girl"..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bare et uttrykk. Man mener ikke mor og far i den sammenhengen. Samme når jeg sier drittkjærring, så mener jeg ikke bæsjdame.

"drittkjærring, så mener jeg ikke bæsjdame"

Den egentlige, opprinnelige betydningen av "drittkjærring" må vel egentlig bli "bæsjekjæreste"? :-)

"............................"

Det er bare et uttrykk. Man mener ikke mor og far i den sammenhengen. Samme når jeg sier drittkjærring, så mener jeg ikke bæsjdame.

Høl i hue, legge hodet i bløtt, tromme sammen et selskap, gå på nåler, kose seg ihjel, grave og spørre, kjøre safe, klappe sammen, ei gnien lus, paddeflat på håret, bunkre øl...

Nietzsche: Språket er en bevegelig hær av metaforer.

Annonse

• 3 uker senere...

Daddy kan også bety hallik, deter et vanlig uttrykk for prostituerte når de omtaler halliken sin ( i USA da). Sugar-daddy er også et uttrykk, og kan omtale en eldre, rik mann, som er gift med en yngre kvinne og tar seg av henne..

Mange muligheter, ikke nødvendigvis knyttet til incest

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...