Gå til innhold

Kalles alle blødninger mensen?

Anbefalte innlegg

Gjest ingenting,tingeling?

Jeg bruker p-ring og har ikke hatt blødninger i den ringfrie uka på 4 måneder, de to første blødde jeg ikke no, men de to siste er det kommet litt blod midt i ringperioden.

Kalles de blødningene for mensen?

Skal til legen om et par dager for noe annet og tenkte evt å nevne det visst det er noe å bekymre seg over!

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161037-kalles-alle-bl%C3%B8dninger-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tubal-kandidat

Jeg bruker normalt også ringen (har en pause nå av forskjellige årsaker) - og jeg får i hvertfall alltid en skikkelig "mens" (dvs blødning uten eggløsning) på 4-5 dager i den ringfrie uken. Nå kan det jo hende at ingen eller nesten ingen blødning er normalt også, men det høres litt rart ut. Antar du har utelukket graviditet? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...