Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hm. Separasjonsåret gikk fort og Fylkesmannen i S-T har visst lite å gjøre for tiden for skilsmissebevillingen kom fort i postkassa den og.

Rar følelse. Separasjonsåret har på en måte vært et slags vakuum, noe lignende den tilstanden man kommer i den uka som vanligvis går mellom et dødsfall i nær familie og begravelsen, om noen skjønner hva jeg mener.

Er på en måte verken trist eller glad, men det er godt at det er gått i orden. Føles som om enda en ting fra fortiden er ryddet av veien og at jeg er enda litt klarere til å gå videre i livet.

Kanskje vi sees - der fremme et sted! :o) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161102-n%C3%A5-er-jeg-en-skilt-kvinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben

Det samme sier jeg!

Selv om det er det man ønsker og at det er deilig og ha unnagjort det man i lengre tid har ønsket, så er det en sorgprosses som tar laaaaaaaang tid! har vært skilt i 2 år(separert i ett), så er det først nå jeg synes at alt er "normalisert" igjen!

Det samme sier jeg!

Selv om det er det man ønsker og at det er deilig og ha unnagjort det man i lengre tid har ønsket, så er det en sorgprosses som tar laaaaaaaang tid! har vært skilt i 2 år(separert i ett), så er det først nå jeg synes at alt er "normalisert" igjen!

Jeg er av den typen som ikke dveler ved ting, men kommer meg kjapt videre, typisk for tvillinger kanskje? Mener ikke å si at den ene måten er bedre enn den andre, bare at vi tar det på ulike måter. :o)

Har det i alle fall myyye bedre nå enn de siste par årene vi bodde sammen!

Jeg er av den typen som ikke dveler ved ting, men kommer meg kjapt videre, typisk for tvillinger kanskje? Mener ikke å si at den ene måten er bedre enn den andre, bare at vi tar det på ulike måter. :o)

Da er du heldig!, eller så har ikke ekteskapet vart så lenge(ikke barn?) Tviler på stjernetegnet, var gift med en tvilling!

Annonse

Gjest meg også???

Men hvordan synes du det er å være så mye uten ungene?

Her hjemme går vi i en fase hvor vi har snakket om separasjon, men det er dette med ungene da...

Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje hadde vært en enda bedre mor hadde jeg fått "1 uke av - 1 uke på". Fått sovet ut og gjort unna husarbeid osv.

Det er stort sett meg som holder familien AS i gang med stort og smått, og jeg er veldig sliten.

Det er ikke lett det her...

Men hvordan synes du det er å være så mye uten ungene?

Her hjemme går vi i en fase hvor vi har snakket om separasjon, men det er dette med ungene da...

Noen ganger tenker jeg at jeg kanskje hadde vært en enda bedre mor hadde jeg fått "1 uke av - 1 uke på". Fått sovet ut og gjort unna husarbeid osv.

Det er stort sett meg som holder familien AS i gang med stort og smått, og jeg er veldig sliten.

Det er ikke lett det her...

Det går faktisk veldig greit! Vi har ikke hele uker på grunn av at vi begge to jobber seint en kveld i uka så vi har gjort det sånn:

Mandag og tirsdag - mamma

Onsdag og torsdag - pappa

og så annenhver helg

Slik at vi har ungene 2 dager, 2 dager uten og så 5 dager med dem igjen. Foreløbig funker dette veldig greit for oss, men det blir sikkert justeringer etterhvert som ungene blir større og kanskje jobbturnuser endres og slikt. Vi samarbeider veldig godt om ungene heldigvis.

Gjest meg også???

Det går faktisk veldig greit! Vi har ikke hele uker på grunn av at vi begge to jobber seint en kveld i uka så vi har gjort det sånn:

Mandag og tirsdag - mamma

Onsdag og torsdag - pappa

og så annenhver helg

Slik at vi har ungene 2 dager, 2 dager uten og så 5 dager med dem igjen. Foreløbig funker dette veldig greit for oss, men det blir sikkert justeringer etterhvert som ungene blir større og kanskje jobbturnuser endres og slikt. Vi samarbeider veldig godt om ungene heldigvis.

Hva gjør dere med tøy? Har dere dobbelt eller "bor" ungene i bag?

skorpionfisken

Mine har selv valgt å bo i bag med yndlingsklærne sine, de vil de gjerne ha med seg. De har basisklær begge plasser. Me så bytter de bare en gang i uka, ikke flere som hos Lillemus.

Annonse

Siden ungene er like mye hos ham så har vi hver vår garderobe. Delte sånn omtrent 50/50 på klærne da jeg flyttet, men jeg har nok kjøpt til mer i ettertid enn det han har. Er ikke aktuelt å sende bager med tøy imellom, i alle fall ikke når vi har like mye samvær.

ER det ikke deilig??? Nye, blanke ark. Slik tenkte ihvertfall jeg i sommer!!!

Klem til deg.

Tja, synes ikke det er så stor forskjell jeg da, men skrittet fra ekteskapet er tatt for alvor. Kanskje blir det lettere å gå videre nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...