Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller for ca 1 år siden, og mensturasjonen min er ikke regelmessig enda. Jeg har nå gått 4 måneder uten å få den. Har tatt flere graviditets tester som alle har vært negative. Mistenker også at jeg har klamydia, kan dette ha noe med mensturasjonen min å gjøre? Begynner å bli engstelig nå. Vil så gjerne ha et lite barn. Håper noen der ute kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161117-p-piller-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du mistenker at du har clamydia, bør du straks bli testet, og få behandling. Husk at også partneren din må få behandling!

Dersom dere har forsøkt å bli gravide i ett år uten å ha lyktes, ville jeg tatt kontakt med legen for utredning.

mvh

Det jeg egentlig er mest bekymret for er at jeg ikke har fått igjen mensen enda. Jeg skal bestille meg time hos legen i dag. Er det da mulig å teste det ved en urinprøve? Jeg har nemlig angst for å gå til gynekologen.. ;(

Tusen takk for svaret forresten.

Det jeg egentlig er mest bekymret for er at jeg ikke har fått igjen mensen enda. Jeg skal bestille meg time hos legen i dag. Er det da mulig å teste det ved en urinprøve? Jeg har nemlig angst for å gå til gynekologen.. ;(

Tusen takk for svaret forresten.

Det at mensen eruregelmessig, gjør at jeg synes du bør kontakte legen for utredning. Ang. clamydia: Det kan fastslås ved urinprøve.

Håper du får orden på syklusene snart :-)

Det at mensen eruregelmessig, gjør at jeg synes du bør kontakte legen for utredning. Ang. clamydia: Det kan fastslås ved urinprøve.

Håper du får orden på syklusene snart :-)

tusen takk. Dette var det virkelig godt å få svar på. lurt på dette lenge. har jo hatt mensen, men den har vært borte nå i 4-5 måneder. Har mensturasjonssmrter og hovne bryster og alt som følger med. Håper legen finner ut av det da. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...