Gå til innhold

samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Gjest østerdøl

Ja,nå har jeg bestemt meg for å flytte ut fra samboeren.årsaken er tillitsbrudd gjentatte ganger,da det har vært andre damer involvert i det.Siden han ikke gjør noe for å bedre forholdet og ikke innser alvoret,ser jeg ingen annen utvei.Dette har pågått i et halvt år.det blir strengere økonomisk for meg og jeg trenger endel ting i min nye leil.i tillegg blir det tungt å flytte ut,da jeg har mye å bearbeide.Har noen av dere erfaring fra en slik situasjon?Vil gjerne ha noen tips for å lette situasjonen litt.Takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161233-samlivsbrudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pimpirian

Heisann..

Har egentlig ikke noen gode råd. Hadde tenkt å si "dropp han og lev med god smvittighet, og kos deg med singletilværelsen..."

Er i samme situvasjon selv, og det er pokker meg ikke lett... Kjenner nervene mine er på høygir når jeg snakker med min sambo for tiden. Jeg synes utrolig synd på han, men fungerer det ikke for den ene, er ikke dette et sundt forhold....

Men tillit i et forhold er jo rammen på selve forholdet, ingen tillit, inget forhold!!!

Lykke lykke til, virkelig-håper det ordner seg for deg da!!! Ingen spes. råd. Dump han og lev.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161233-samlivsbrudd/#findComment-1043706
Del på andre sider

Gjest østerdøl

Heisann..

Har egentlig ikke noen gode råd. Hadde tenkt å si "dropp han og lev med god smvittighet, og kos deg med singletilværelsen..."

Er i samme situvasjon selv, og det er pokker meg ikke lett... Kjenner nervene mine er på høygir når jeg snakker med min sambo for tiden. Jeg synes utrolig synd på han, men fungerer det ikke for den ene, er ikke dette et sundt forhold....

Men tillit i et forhold er jo rammen på selve forholdet, ingen tillit, inget forhold!!!

Lykke lykke til, virkelig-håper det ordner seg for deg da!!! Ingen spes. råd. Dump han og lev.....

Takk for svaret!Det ikke lett nei,bare det praktiske med flyttingen kan jo ta motet fra enhver!Er redd for å bli ensom,men har heldigvis flere gode venner,og et godt miljø på jobben.Føler meg helt utslitt og forstår ikke hvor jeg skal ta kreftene fra.Har gitt alt for forholdet og står uten noe tilbake.Det er fælt å se samboeren så lei seg,enda det er jeg som er blitt sveket å såret i utgangspunktet.Vi skal fortsette med å holde kontakt så ikke overgangen blir så enorm,håper jeg får det bra nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161233-samlivsbrudd/#findComment-1043749
Del på andre sider

Gjest Pimpirian

Takk for svaret!Det ikke lett nei,bare det praktiske med flyttingen kan jo ta motet fra enhver!Er redd for å bli ensom,men har heldigvis flere gode venner,og et godt miljø på jobben.Føler meg helt utslitt og forstår ikke hvor jeg skal ta kreftene fra.Har gitt alt for forholdet og står uten noe tilbake.Det er fælt å se samboeren så lei seg,enda det er jeg som er blitt sveket å såret i utgangspunktet.Vi skal fortsette med å holde kontakt så ikke overgangen blir så enorm,håper jeg får det bra nå.

Du vil få det bedre, det vet jeg. Du vil føle deg 10 kg lettere til sinns, og vil antageligvis få enorm energi ibegynnelsen!

Hva med om han flytter ut tinga mens du ikke er hjemme??

Lykke til nok en gang!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161233-samlivsbrudd/#findComment-1043756
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...