Gå til innhold

ondt i bollerne

Anbefalte innlegg

Gjest gggggggg4

Hej Brevkasse...

jeg er en dreng på 15 år.. som har et par problemer

1 min penis måler 14,5, og 3,5 ibredden, er den normal? har selv mindreværkskomplekser over den.

2. jeg har lig mødt en pige vi var sammen og kælede for hinanden, uden at jeg var oppe i hende, men da hun var gået, havde jeg mega ondt i bollerne, hun havde kun suttet lidt og jeg var ikke kommet. men d gjorde rigitg ondt, jeg ku næsten ikk gå, d hjalp kun hvis jeg satte mig ned, er d fordig jeg er nervøs og spænder for meget ? eller hvad?

for anden gang vi var sammen gjorde det også ondt,efter hun var gået, men 3 var det ikk slemt, men så 4 gang vi var sammen begyndte det at gøre ondt imens vi lå sammen og jeg kunne ingen ting...

d skal siges, jeg at som lille fik en opration fordi mine ene testikkel ikke vár kommet ned så den er mindre en den anden og sidder meget langt oppe

håber i vil svare

Mvh Anonym

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161234-ondt-i-bollerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare 15 år så din penis kan fortsatt vokse litt.

Men ut fra det du sier så er den veldig gjennomsnittelig, og holder mer enn nok til sitt formål.

Dersom du ble opphisset uten å få utløsning kan du få ballespreng, dvs at testiklene blir veldig ømme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161234-ondt-i-bollerne/#findComment-1043104
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...