Gå til innhold

Orgasmer, og det å gi seg hen

Anbefalte innlegg

Engel1365380384

Hei!

Jeg har opplevd spontan ejakulering når jeg har fått orgasme, og det var fantastisk, men det har bare vært ved et par anledninger. Det vanlige for meg er at jeg kjenner en deilig "svevefølelse" når jeg blir stimulert, men jeg klarer ikke å komme "over toppen". Jeg er våt og kjenner at jeg nyter, men etter en stund blir stimuleringen nesten for mye og jeg må avbryte (enten jeg stimulerer meg selv eller har en partner). Blir frustrert fordi jeg ikke ser ut til å gi meg helt hen. Sprut-orgasmene kom, som sagt, spontant, men jeg vil jo gjerne kunne få orgasmer oftere enn bare nå og da. Jeg lurer på hvordan jeg kan komme forbi den "toppen" når det oppleves som uutholdelig. Og har jeg faktisk små orgasmer når jeg opplever den "svevefølelsen" eller ligger jeg bare og vipper? Er det noen som har det slik og som kan gi meg noen tips? Er kvinne, 39 år. Takk for alle gode forslag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161235-orgasmer-og-det-%C3%A5-gi-seg-hen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...