Gå til innhold

Vannbasert maling til radiator?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tenkte male litt...

Man pleier da å bruke oljebasert på den synes jeg å huske.

Ble så usikker nå... Tror det var det vi brukte i stua, også spurte vi i en butikk og de sa noe som overrasket oss. Lurer på om det var at vi burde bruke vannbasert maling, eller om det var noe annet....

Ble så usikker nå... Tror det var det vi brukte i stua, også spurte vi i en butikk og de sa noe som overrasket oss. Lurer på om det var at vi burde bruke vannbasert maling, eller om det var noe annet....

Jeg har malt masse radiatorer og tror fremdeles at jeg har brukt oljebasert. Men det er minst 18 år siden så jeg er ikke sikker.

Hvor er alle handymennene her inne?

Jeg har malt masse radiatorer og tror fremdeles at jeg har brukt oljebasert. Men det er minst 18 år siden så jeg er ikke sikker.

Hvor er alle handymennene her inne?

Det lurer jeg på også!! Min helt egen HUSKER IKKE...

Har hørt med andre også som mener det skal brukes oljebasert baling... Så da er det vel det. Men jeg har bare vannbasert, så nå sitter jeg og lurer på om jeg skal løpe ut og kjøpe. Og samtidig få et helt sikkert svar på hva som er riktig å bruke...

Det lurer jeg på også!! Min helt egen HUSKER IKKE...

Har hørt med andre også som mener det skal brukes oljebasert baling... Så da er det vel det. Men jeg har bare vannbasert, så nå sitter jeg og lurer på om jeg skal løpe ut og kjøpe. Og samtidig få et helt sikkert svar på hva som er riktig å bruke...

Men hvis der er malt med oljebasert fra før så kan du ikke bruke vannbasert oppå. Det vil flasse av. Det vet jeg i hvert fall :o)

Annonse

Men hvis der er malt med oljebasert fra før så kan du ikke bruke vannbasert oppå. Det vil flasse av. Det vet jeg i hvert fall :o)

Det er malt med oljebasert fra før, og jeg tenkte å begynne å male med noe rester av oljebasert maling, men så fikk jeg ikke av lokket. Klønete som jeg er klarte jeg i steden å kutte av ei hudflenge i forsøket og hele prosjektet måtte skrinlegges.

Men takk for hjelpen! Sentralfyren må fremdeles males når tommelen er helet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...