sjoemann86 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal beskrive dette, men får vel bare prøve. Jeg er ilag med den beste dama i verden. Har vært seksuelt aktiv i et par måneder nå, men der er det vel ikke helt på topp. Jeg har problemer med å få penis nok stiv under samleie for å få på kondomet. Mens vi ligger å koser så er den stiv, men med en gang jeg skal sette på kondomet, så blir den slapp og får problem med å ta på kondom. Og hvis jeg er så heldig med å få på kondomet, så er det ikke hver gang penis blir så stiv igjen at det er mulig å gjennomføre samleiet. Har skjedd ofte i det siste, så har begynnt å bare tilfredsstille henne, så har det værdt det liksom. Når jeg er alene å onanerer så bruker jeg ikke å ha de problemene. Må innrømme at ofte når jeg onanerer, så blir ikke penis helt stiv, bare sånn halvveis.. Av og til blir den jo helt stiv, men kan ikke si at det skjer hver gang.. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å 'forbedre' min situasjon. Eller kanskje har/har hatt det sånn selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161268-impotent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.