Gå til innhold

Kommer ikke over kanten

Anbefalte innlegg

Gjest zaramia

Jeg har skaffet meg en ny fyr etter flere år som single. Jeg har ikke hatt noe seksualliv som er noe å snakke om på årevis, jeg hadde innstilt meg på å være alene. Og nå kommer jeg ikke over kanten. Jeg har lyst, men det sitter mest i hodet (mye som minner) og når ikke ordentlig ut i kroppen. Alt tar for lang tid, og jeg gir opp. Jeg er rett og slett ikke kåt nok fra start, og kan ikke fri meg fra at det er noe hormonelt som har skylden, da jeg er kjempemotivert. Og jeg har andre erfaringer, men det var jo en tid siden. Vet noen hvilken rekke med prøver jeg bør ta for å sjekke om dette er riktig? Så kan jeg ikke fortelle dette faktum til ham jeg "trener med" .o), han ville garantert ta det tyngre at jeg ikke er kåt nok (her er snakk om å ta det personlig), enn at jeg ikke har fått orden på det enda...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161309-kommer-ikke-over-kanten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåtheten er noe som må dyrkes og holdes ved like. Jo mindre det blir brukt, jo mindre seksuell vil du være og omvendt. Dette er som en blomst som står i hjørnet uten sollys og nesten uten vann, den lever såvidt, men har lyst til å leve og blomstre, men den må sttelles med og dyrkes skal den blomstre og få et godt liv.

Har seksuallivet ditt vært relativt dødt så går det en stund før den vil blomstre opp igjen. Det du må gjøre er å bruke litt tid på dette. Tenk erotiske tanker, tenk på hva som du vil gjøre med han neste gang, hva som vil tenne deg, ikke minst onaner for å lære deg til å få orgasme lettere osv, osv. Med andre ord du må dyrke dette opp igjen, du avler ikke bedre enn du sår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...