Gjest Med vennlig hilsen ToreMalore Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg lurer på ett par ting angående utløsning. Jeg merker nemlig at den fysiske mengden sperma avhenger av om det er lenge siden jeg hadde utløsning sist eller ikke. Om jeg f.eks. onanerer to ganger på en dag vil det ikke være spesielt mye, men om jeg ikke gjør noe på en uke kommer det betydelig mer. Kan kroppen "spare" sperma? Tar det lang tid å "lade om", altså gjøre klar en ny forsending sperma? En annen ting er forskjellen mellom onani og samleie, jeg får størst utløsning med en partner enn alene, og lurer derfor på om kroppen og hjernen "merker" at det ikke er på alvor når jeg gjør det selv, og derfor sparer på kruttet? Et siste spørsmål; Hva er egentlig den øvrige fysiske grense hos en gjennomsnittlig mann angående mengde sperma i en utløsning? (Blærestørrelser, kjertelkapasitet osv.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161346-utl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.