Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snakker om mannen min. Det hender faktisk han avstår fra sex/utløsning hvis det f.eks er midt på dagen og vi skal noe etter på pga. hodepinen. Han får skikkelig vondt i hodet etterpå og blir helt slått ut... an føler seg rett og slett dårlig etterpå..

Er ekstra ille hvis det er en stund siden vi har hatt sex.

Hva kan man gjøre med dette da? Gjør ikke meg noe med en tjapp en før vi går i butiken f.eks! ; ) Men det blir slitsomt for han...

Etter min orgamse blir ejg full av energi jeg! Rart at det er så forskjllig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161350-hodepine-etter-orgamse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan også få skallebank av og til, spesielt om jeg blir fingret.

Tror det har sammenheng med hyperventilasjon/holde pusten om hverandre.

Du.. til noe helt annet. Prøver dere fortsatt eller? Vi prøvde bare en mnd. så hoppet over en EL, men har EL til neste uke (ca. 20.10) og da skal vi prøve fra da og utover... Har hatt så mye å gjøre både privat og på jobb at jeg ikke hadde hatt tid og ork rett og slett. Men jeg er helt verpesjuk da... Så håper det klaffer til uka. Spennende, men jeg er altfor utålmodig...

Sex er i hvert fall gøy! Han får bare holde ut hodepinen til uka... Hehe..

Ha en fin dag! ; )

- Pricilla

Du.. til noe helt annet. Prøver dere fortsatt eller? Vi prøvde bare en mnd. så hoppet over en EL, men har EL til neste uke (ca. 20.10) og da skal vi prøve fra da og utover... Har hatt så mye å gjøre både privat og på jobb at jeg ikke hadde hatt tid og ork rett og slett. Men jeg er helt verpesjuk da... Så håper det klaffer til uka. Spennende, men jeg er altfor utålmodig...

Ha en fin dag! ; )

- Pricilla

Joda, vi prøver enda vi.

Men det kan bli litt vanskelig utover, for mannen er nemlig en hel del ute og farter og kan ikke komme hjem når det skulle passe.

Utålmodig er jeg også. Og graviditetsteste er det håpløst å la ligge i fred,, hehe, de blir testet ut så snart de er i hus nesten, så vet jeg at de funker som de skal....

c",)

Jeg er veldig klar for baby, og det er den store babyen min også.

Har akkurat hatt mensen, men har fortsatt murringer og stikkinger, er det vanlig mon tro? Er så lenge siden jeg hadde "vanlig" mens, at jeg ikke lenger husker hvordan "ekte" PMS eller postPMS, om jeg kan kalle det det, er.

Jeg mister aldri helt håpet jeg da, det er det som er så slitsomt.

Joda, vi prøver enda vi.

Men det kan bli litt vanskelig utover, for mannen er nemlig en hel del ute og farter og kan ikke komme hjem når det skulle passe.

Utålmodig er jeg også. Og graviditetsteste er det håpløst å la ligge i fred,, hehe, de blir testet ut så snart de er i hus nesten, så vet jeg at de funker som de skal....

c",)

Jeg er veldig klar for baby, og det er den store babyen min også.

Har akkurat hatt mensen, men har fortsatt murringer og stikkinger, er det vanlig mon tro? Er så lenge siden jeg hadde "vanlig" mens, at jeg ikke lenger husker hvordan "ekte" PMS eller postPMS, om jeg kan kalle det det, er.

Jeg mister aldri helt håpet jeg da, det er det som er så slitsomt.

hehe... vet hvordan det er med å gå å kjenne etter og håpe, selv om man har mensen. Men det har jeg kutta ut, blir for slitsomt rett og slett. Har sagt "skjerp deg!" til meg sjøl, og stresser ikke med det... Gubben blir gal av det også.

Kjenner stikkinger og murringer støtt jeg og, men det er sånn det alltid har vært litt før mensen, rundt EL osv. Måtte selvfølgelig ta en test sist vi prøvde, bortkasta penger.. ; ) men har en liggende hjemme, og den SKAL jeg spare til jeg faktisk HAR symptomer, ikke bare innbildning, og mensen er minst 3 dager forsinka.

Har vært gravid før, og da visste ejg at jeg var gravid flere dager før mensen... Kan ikke si ejg har følt meg sånn siden, så jeg burde vite bedre. Men sånn er det nåe man er utålmodig! ; )

På fredag skal ejg i hvert fall kjøpe folat... Tomt. Knaska det en stund, men ikke i det siste. men nå kommer EL snart, så da er det på tide å begynne nå.

Lykke til da..

hehe... vet hvordan det er med å gå å kjenne etter og håpe, selv om man har mensen. Men det har jeg kutta ut, blir for slitsomt rett og slett. Har sagt "skjerp deg!" til meg sjøl, og stresser ikke med det... Gubben blir gal av det også.

Kjenner stikkinger og murringer støtt jeg og, men det er sånn det alltid har vært litt før mensen, rundt EL osv. Måtte selvfølgelig ta en test sist vi prøvde, bortkasta penger.. ; ) men har en liggende hjemme, og den SKAL jeg spare til jeg faktisk HAR symptomer, ikke bare innbildning, og mensen er minst 3 dager forsinka.

Har vært gravid før, og da visste ejg at jeg var gravid flere dager før mensen... Kan ikke si ejg har følt meg sånn siden, så jeg burde vite bedre. Men sånn er det nåe man er utålmodig! ; )

På fredag skal ejg i hvert fall kjøpe folat... Tomt. Knaska det en stund, men ikke i det siste. men nå kommer EL snart, så da er det på tide å begynne nå.

Lykke til da..

Takk!

Og lykke til nå i dagene dere også.

Og gi rapport så fort du får ditt første stikk og ved første murring..

hihi

Annonse

Gjest min erfaring

Jeg kan også få skallebank av og til, spesielt om jeg blir fingret.

Tror det har sammenheng med hyperventilasjon/holde pusten om hverandre.

Når du blir fingret rett på klitoris kan orgasmen bli veldig sterk, og da er det lett å få hodepine. Jeg sliter med migrene og har fått migreneanfall av å fingre med meg selv.

Gjest god helg

Ha en fin dag! ; )

- Pricilla

Hei, kan jeg spørre om hva EL er?

(Likte forresten best nicket pricilla...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...