Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en liste over alle Emmanuelle filmene? Jeg prøver å søke, men får bare masse rot av forskjellige ting. Det jeg ser etter er Emmanuelle on Toboo Island, Emmanuelle in Tibet + alle de andre filmene. Jeg synes de var så flotte, men vanskelig å få tak i synes jeg..?

Gjest fire er det
Skrevet

Jeg har tre av de som jeg kjøpte hos Enjoy. Det skal være fire som er kommet ut, men tittelen husker jeg ikke.

Skrevet

Særlig den scenen, hvor den asiatiske gutten puler Emmanuelle, mens han eldre homo-kompisen hennes puler gutten i ræva. Vakkert!

*LOL*

Skrevet

Særlig den scenen, hvor den asiatiske gutten puler Emmanuelle, mens han eldre homo-kompisen hennes puler gutten i ræva. Vakkert!

*LOL*

*latter*

Om å gjøre å holde takten da kanskje...

:)

Skrevet

*latter*

Om å gjøre å holde takten da kanskje...

Samma for meg vel. JEG liker de filmene, og derfor spør jeg.

Skrevet

Samma for meg vel. JEG liker de filmene, og derfor spør jeg.

Ikke ment gæli på noe vis, Moraki...

Jeg har ikke sett noen av filmene...måtte bare le litt av synet jeg fikk av noltes svar til deg.

Skrevet

Ikke ment gæli på noe vis, Moraki...

Jeg har ikke sett noen av filmene...måtte bare le litt av synet jeg fikk av noltes svar til deg.

Ok :-) Hmm de filemene er jo ganske gamle etter hva jeg har forstått, så må nok lete litt ekstra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...