Gå til innhold

Må komme videre

Anbefalte innlegg

Gjest nesten_sveket

Jeg hadde et utrolig bra forhold i tre år. Så en dag gjorde hun det plutselig slutt.

Men etter fire måneder ville hun prøve igjen. Dette er nå et par måneder siden og vi er fortsatt sammen og innerst inne er jeg utrolig lykkelig, fordi jeg tror hun er kvinnen i mitt liv. Jeg er 27 og hun 28 år og vi har det veldig fint sammen.

Men jeg trenger noen tips for å "glemme noe". Via andre fikk jeg nemlig for noen uker siden vite at kjæresten min hadde et forhold til en fyr på 45 år i sommer, mens det var slutt mellom oss. Dette er en fyr hun har kjent i flere år.

Jeg har ingen grunn til å tro at hun var utro mot meg, men det er veldig sårende at hun rakk å ha et relativt alvorlig forhold med en mann i de fire månedene det var slutt. Forholdet deres startet bare to-tre uker etter vårt brudd. Det er også sårende at hun ikke nevnte dette selv, men at jeg fikk vite det av andre først (hun ville kanskje ha fortalt det ettervhert).

Jeg har konfrontert henne med det og hun sier det garantert ikke var pga. han det ble slutt mellom oss, og at hun aldri har vært utro. Hun sier også at det er helt over med han nå og at det aldri blir de to, men at det er meg hun vil ha "for alltid".

Hun synes imidlertid det er vanskelig å fortelle han om at vi er sammen igjen. Jeg har krevd at hun gjør det, og hun har forståelse for det og skal fortelle han det så snart hun får en passende anledning. Forhåpentligvis får hun en mulighet i disse dager, fordi han tar stadig kontakt med henne fortsatt.

Jeg har gått mange runder med meg selv og funnet ut at jeg skal tilgi det hun har gjort i sommer. Hun har jo ikke "brutt noen regler", men det er likevel sårende.

Men jeg innrømmer at jeg tenker på det hele tiden. Jeg tenker på hva de har gjort sammen, om det var pga. han det ble slutt likevel, hva hun gjorde med en så "gammel" fyr etc. etc. Jeg får han rett og slett ikke ut av hodet mitt.

Kan noen hjelpe meg?

Hun er virkelig den jeg vil ha, men jeg må "glemme" det hun har gjort i sommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161395-m%C3%A5-komme-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Hva mener du med at hun ikke var utro? Selvfølgelig var hun ikke det uansett hva hun gjorde eller ikke gjorde. Det var jo slutt mellom dere.

Du må prøve å tenke som så at det var slutt mellom dere. Hun fant en ny som hun trodde hun kunne ha et forhold til. Mens hun prøvde forholdet til denne nye, så innså hun at du var/er tusen ganger bedre enn denne mannen og at det er deg hun vil ha og deg hun elsker. Derfor droppet hun denne fyren, og gikk tilbake til deg i håp om at du ville ta henne tilbake og tilgi at hun gjorde det slutt.

Det eneste hun har gjort galt i denne saken var at hun gjorde det slutt med deg. Hva hun gjorde etter at det ble slutt kan du ikke klandre henne for. Hun visste jo ikke da at hun ville savne deg, og innse at det var deg hun egentlig vil ha.

Du har vunnet, gamlingen har tapt. Om du treffer ham kan du se ham i øynene med triumf, for hun valgte deg fordi du var mye bedre enn ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161395-m%C3%A5-komme-videre/#findComment-1044105
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke brydd meg så mye om hva som skjedde i sommer, men forstår at det ikke er lett å tenke på siden du hadde et forhold til henne rett før og at hun var sammen med han. Og skjønner hvorfor du lurer på om det var det som var grunnen siden hun plutselig gjorde slutt..

Men dette er jo fortid å man føler etter litt begjær selv om det ikke er lenge siden man gjorde det slutt med noen..

Men det jeg lurer på er hvorfor hun ikke kan si til han at dere er sammen igjen. Hva er hun redd for? Det var jo helt over og da burde det bli bedre av å si at dere er sammen igjen. Det virker som hun ikke vil han skal vite det fordi han vil reagere.. Men hvorfor skulle hun mislike det? Er hun redd for at han skal kutte kontakten til henne? Det hadde jo vært det beste.

Av alle ting, så hadde jeg som deg KREVD at hun sa det til han. Sån at jeg hadde vist at han viste! For da skal han la vær å ta kontakt..

Du trenger nok ikke være redd for at dette ikke går mellom dere, men jeg ville nok hatt ut av bildet..

Og han kommer nok til å ta kontakt mye helt til hun sier dere er sammen. For han må det jo være en drøm å ha en elskerinne på 28..

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161395-m%C3%A5-komme-videre/#findComment-1044231
Del på andre sider

Hva mener du med at hun ikke var utro? Selvfølgelig var hun ikke det uansett hva hun gjorde eller ikke gjorde. Det var jo slutt mellom dere.

Du må prøve å tenke som så at det var slutt mellom dere. Hun fant en ny som hun trodde hun kunne ha et forhold til. Mens hun prøvde forholdet til denne nye, så innså hun at du var/er tusen ganger bedre enn denne mannen og at det er deg hun vil ha og deg hun elsker. Derfor droppet hun denne fyren, og gikk tilbake til deg i håp om at du ville ta henne tilbake og tilgi at hun gjorde det slutt.

Det eneste hun har gjort galt i denne saken var at hun gjorde det slutt med deg. Hva hun gjorde etter at det ble slutt kan du ikke klandre henne for. Hun visste jo ikke da at hun ville savne deg, og innse at det var deg hun egentlig vil ha.

Du har vunnet, gamlingen har tapt. Om du treffer ham kan du se ham i øynene med triumf, for hun valgte deg fordi du var mye bedre enn ham.

Les innlegget hans en gang til. Han lurer på om hun kan ha vært utro med denne mannen mens de var sammen og at det ble slutt pga det, han mener ikke at hun var utro som hadde sex med andre når det var slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161395-m%C3%A5-komme-videre/#findComment-1044686
Del på andre sider

Beklager å måtte si dette om du føler at hu er den rett for deg, så blir du helt og holdent nødt å ta et eget valg...Enten la fortiden henge over deg som ei mare eller så lar du den være...Se heller det du har foran deg, som beriker ditt liv hver dag... Muligheten for at du vil finne ut om du forts. vil ha henne er STOR...Du kan itte la fortiden være en hindring for deres framtid ilag..Enten har du tillit tel henne eller så er den brutt, da er forholdet deres allerede dødt dessverre....

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161395-m%C3%A5-komme-videre/#findComment-1045039
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...