Gjest er litt redd Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Lurer på en ting, da jeg bare har vært i et langt forhold,(er fortsatt i det altså) og ikke er sikker på hva som egentlig skjer etter forelskelsen....Det jeg vil fram til, er at forelskelsen har gått over, etter å ha vart i et og halvt år, og nå er det så uvandt, ting er blitt annerledes, følelsene også. Det er jo klart, men jeg føler meg litt tom, følelsesløs på en måte. Har jo elsket han, og gjør det fortsatt, men den gnisten er borte og jeg savner den, og lurer på om det er vanlig at man skal føle seg på den måten. Det er akkurat som om noe mangler, noe mer. Jeg elsker ham jo, men det er ikke sånn at jeg kan føle det hele tiden, på den måten man føler forelskelsen hele tiden....Vi er fortsatt kosete, og tuller med hverandre, men jeg tenner mindre på han. Er dette vanlig? Ikke det at det finnes en fasitsvar,men jeg lurer bare på om det er noe galt med mine følelser for han, eller hadde det blitt slik med uansett hvem jeg hadde vært sammen med?? Alt dette kan jo også ha sammenheng med "mine andre problemer", men jeg klarer bare ikke å skille tingene fra hverandre...sitter på en måte å venter, for å se om dette skyldes andre problemer, eller om det er noe galt med "oss", eller om det faktisk SKAl være sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161430-lengre-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erwina Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det du opplever er fullstendig normalt. Noen forhold klarer å holde tenningen vedlike opptil flere år, andre kun et par år. Froskjellen på folk er hvilke valg de gjør når dette inntreffer, noen lar det suse og gå, ofte livet ut, andre tar konsekvensen og avslutter. Jeg har mest respekt for de siste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161430-lengre-forhold/#findComment-1044324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.