Gå til innhold

Hvordan finne ut om jenta har lyst.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slike sikre tegn har jeg ikke greie på - til det er kvinnfolk alt for komplekse vesen. Hva angår dette med trygghet og komplekser, så har jeg god trening i å være sparsom med komplimenter. En slik strategi virker mot sin hensikt skulle jeg tro.

Skru på icq!

Annonse

Ja, nettopp så enkelt er det! :o))

Man kommer en lang vei med ærlighet, åpenhet, tålmodighet og fintfølelse! Resten går av seg selv!

Lykke til, min venn!

:oD (Ble bare LITT nysgjerrig, jeg nå!)

*klem*

Satser på at det er så enkelt, de kompliserte helhetsvurderingene overlater jeg til andre.:-)

Slike sikre tegn har jeg ikke greie på - til det er kvinnfolk alt for komplekse vesen. Hva angår dette med trygghet og komplekser, så har jeg god trening i å være sparsom med komplimenter. En slik strategi virker mot sin hensikt skulle jeg tro.

Tenk positivt jacob, da kommer komplimentene rekende på ei fjøl.

(Tror jeg skal forsøke positiv tankegang selv, bare for å se om det virker.)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Gå forsiktig frem, test henne ut, start med blikkontakt, ta litt på henne og legg merke til hvordan hun reagerer på dine tilnærmelser. Virker hun flørtete, gir hun respons, eller er hun unnvikende/avvisende.

En del jenter er som Tornerose. De sover ikke i hundre år, men må på et vis vekkes i sin dvaletilstand for å tillate seg å bli seksuelt interessert.

Komplimenter er en effektiv måte å få beskjed om hvor interessert hun er.

Gjest idalinnea

For å få henne trygg kan du kanskje forsikre henne om at hun ikke er for tykk :) Mange jenter går rundt og tenker at de er for tykke, og trenger en forsikring om at ikke gutten tenker over deres "enormt store lår" når hun klær av seg.

Uff... Om det hadde vært meg det var snakk om, hadde jeg heller tenkt at: "Ånei, han bemerker at han ikke synes jeg er for tjukk... Da må han ha lagt merke til at jeg er for kraftig, kanskje han til og med synes jeg er tjukk!", og så ville jeg tenkt på det temmelig lenge. Uansett hva han hadde sagt etterpå... :/

Uff... Om det hadde vært meg det var snakk om, hadde jeg heller tenkt at: "Ånei, han bemerker at han ikke synes jeg er for tjukk... Da må han ha lagt merke til at jeg er for kraftig, kanskje han til og med synes jeg er tjukk!", og så ville jeg tenkt på det temmelig lenge. Uansett hva han hadde sagt etterpå... :/

Trøst deg med det at i det du kler av deg vil hormoner sørge for at partneren synst akkurat din kropp er det perfekte. Alle spørsmål om vekt og kroppsdeler vil bare virke irriterende.

(Altså; her sitter en på bukta og begge endene, har ødelagt en stakkar sin evne til objektiv tankegang og i tillegg så blir det krevd beroligende dybdepsykologiske utsagn. Slikt går ikke an !!)

Mvh

Gjest idalinnea

Trøst deg med det at i det du kler av deg vil hormoner sørge for at partneren synst akkurat din kropp er det perfekte. Alle spørsmål om vekt og kroppsdeler vil bare virke irriterende.

(Altså; her sitter en på bukta og begge endene, har ødelagt en stakkar sin evne til objektiv tankegang og i tillegg så blir det krevd beroligende dybdepsykologiske utsagn. Slikt går ikke an !!)

Mvh

Må bare si det... Jeg har det omvendte problemet, jeg er for tynn! ;/

Uansett: kommentarer om vedkommendes utseende bør være på positiv form (f.eks: Du er vakker!), og ikke 'negativ' (eks: du er ikke tjukk)...

Mvh

Annonse

Må bare si det... Jeg har det omvendte problemet, jeg er for tynn! ;/

Uansett: kommentarer om vedkommendes utseende bør være på positiv form (f.eks: Du er vakker!), og ikke 'negativ' (eks: du er ikke tjukk)...

Mvh

Legger det på minnet.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...