Gå til innhold

Hjelp, jeg er 16 år, og har ikke fått mensen!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat blitt 16 år, og har ikke fått mensen. Det plager meg ganske mye, da alle andre jeg kjenner fikk det for over ett år siden. Moren min, søstre og kusiner fikk det alle da de var 13-14 år. Er det ikke da litt rart at jeg ikke har fått det? Jeg er ganske normal i vekt, men har slanket meg noe, trener også et par dager i uka. Vær så snill å si meg hva jeg skal gjøre!!! Håper du ikke svarer at jeg må gå til gynekolog for det tør jeg ikke. Jeg klarer heller ikke snakke med moren min eller søsken om det da vi har et dårlig forhold. Håper du kan hjelpe!!!

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

For at jeg kan hjelpe deg (eller forsøke det) må du gi meg følgende opplysninger:

Din høyde og vekt:

Har du slanket deg:

Trener du mye, evt hvor mange timer per uke og type sport:

Vokser du fortsatt:

Har du fått utvikling av brystene:

Har du fått hår nedentil eller under armene:

Legg ditt spørsmål inn på nytt med disse opplysninger. Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...