Gå til innhold

vond lukt etter samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Vennlig hilsen meg

Jeg har et spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare på.

Når jeg og min mann har hatt samleie, pleier det å lukte vondt fra kjeden min(fisk)

Har hatt det sånn noen år.

Jeg har ingen kjønnsykdom av noen slag.

Det er testet.

Dette varer ca 2 dager og går over igjen.

Fikser heller ikke munnsex med han.

Det lukter vondt av penisen hans.

Han er renslig, men vet jo ikke hvor nøye han er med å vaske under forhuden.

Han mener at det ikke er noe galt med han,

og at han lukter normalt,

Men han luktet jo ikke slik de første årene vi var sammen?

jeg vet at det ikke har med meg og min prippenhet å gjøre.

Jeg har hatt et forhold til en annen mann en periode på ca et år.( som jeg ikke er stolt over

Og som jeg valgte å avslutte for ca 6 mnd siden)

Når jeg og min elsker hadde samleie, merket jeg ingenting. Lurer på hva det kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161646-vond-lukt-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynelig så kommer lukten fra han..

Når han kommer inne i deg så ligger noe av sæden hans igjen og det er nok dette som lukter.

Oh hvis det lukter vondt av penisen hans, så vasker han seg kanskje ikke godt nok under forhuden som du sier eller at han har en sterk kroppslukt. Det er ikke normalt at penis lukter vondt. Kjæresten min sin lukter ingen ting..

Oh hvis du ikke luktet noe eller smakte noe galt av elskeren din, så er det nok mannen din som har en sterkere lukt.

Si bare aldri: "elskeren min luktet ikke slik"....

Mest sannsynelig så kommer lukten fra han..

Når han kommer inne i deg så ligger noe av sæden hans igjen og det er nok dette som lukter.

Oh hvis det lukter vondt av penisen hans, så vasker han seg kanskje ikke godt nok under forhuden som du sier eller at han har en sterk kroppslukt. Det er ikke normalt at penis lukter vondt. Kjæresten min sin lukter ingen ting..

Oh hvis du ikke luktet noe eller smakte noe galt av elskeren din, så er det nok mannen din som har en sterkere lukt.

Si bare aldri: "elskeren min luktet ikke slik"....

acora panter.. takk for svaret... hehe.. nei huff.. Skal nok aldri forsnakke meg å si de ordene... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...