Gå til innhold

Mensen igjen??

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå, tror jeg

Var ferdig med mensen for ca en uke siden. I går merket jeg litt blod på papiret da jeg tørket meg, og i dag er det "full flom". Jeg bruker minipillen, det har jeg gjort i litt over et år. Fikk først tilbake mensen for 2-3- mnd siden (etter fødsel), har hatt den noenlunde regelmessig siden da (helt til nå).

For et par uker siden hadde jeg ganske vondt i magen (litt annerledes enn det pleier å være før mensen, men siden den kom noen dager etterpå regnet jeg med at det var en sammenheng).

Ble plutselig litt engstelig nå, mener jeg har hørt at man bør ta kontakt med lege dersom man blør oftere enn syklusen?

Har legetime nå på mandag, er nemlig snart tom for minipiller. Greit å vente til da med å ta kontakt vel?

Noen som har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161678-mensen-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har fått noe lignende som deg. Jeg har også brukt minipillen litt over ett år etter fødsel og mensen har vært regelmessig, men den siste måneden fikk jeg en liten blødning bare 2 uker etter at jeg hadde hatt mensen og hadde litt smerter også. Har også vurdert og gå til lege. Hilsen en som lurer på hva det kan være.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161678-mensen-igjen/#findComment-1046745
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...