Gå til innhold

balettsko og dildoer til en mann....

Anbefalte innlegg

jeg vil begynne med at jeg elsker samboeren min og vil dele livet mitt med hann,men natt til i går fikk jeg sjokk...han fortalte og viste meg sine innderste intime drømmer og hva han tenner på...han tenner på balettsko,og jeg har en tanke om det kan være pga han ikke fikk danse balett når han var liten,noen i familien vet om dette,at han kan gå rudt i balett sko inne...gi meg noen råd ,hvordan skal jeg takle dette? ett slags bilde er på en måte ødelagt,men samtidig så er sexen blitt bedre,han gir meg så mange deilige orgasmer,tør liksom litt mer nå enn før...men så har han også andre lyster,han liker og bruke dildo på seg selv,sier han ikke er homo,men hvordan skal jeg takle dette,er det slik sexlivet er for mange andre også? jeg vil si at jeg vil synest det er en smule komisk det med balettskoene,om han skulle gå rundt i huset med de slik han sier nan er vant med og gjøre...han sier dette er ting han har lært seg pga han har vært i sølibat så utrolig lenge....vil han alltid ha slike lyster?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161688-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet? Han har åpnet seg for deg og sexen er bedre enn før, likevel må du lage problemer av dette. Fantasiene hans er litt sære, men langt i fra det verste jeg har hørt.

Du er kanskje mer "ha-sex-under-dyna-med-lyset-slått-av-typen" selv?

Hva er problemet? Han har åpnet seg for deg og sexen er bedre enn før, likevel må du lage problemer av dette. Fantasiene hans er litt sære, men langt i fra det verste jeg har hørt.

Du er kanskje mer "ha-sex-under-dyna-med-lyset-slått-av-typen" selv?

takk for svar,jeg er ikke av den ha sex under dynen typen,men ville bare vite hvordan dere ville reagert...om jeg var unormal pga det tenner meg og jeg er om ennda mer kåt på han...

og dette viser ennda mer at jeg har funnet mannen i mitt liv og gleder meg til han skal ta meg med inn i en ny livsform,ekteskapet den 2 juli.takk for svar :-)

takk for svar,jeg er ikke av den ha sex under dynen typen,men ville bare vite hvordan dere ville reagert...om jeg var unormal pga det tenner meg og jeg er om ennda mer kåt på han...

og dette viser ennda mer at jeg har funnet mannen i mitt liv og gleder meg til han skal ta meg med inn i en ny livsform,ekteskapet den 2 juli.takk for svar :-)

Det virket i ditt første innlegg som om dette ødela noe mellom dere, at du fikk et annet og dårligere syn på han. Kjekt om jeg tok feil.

Om hans fantasier er normale og om det er normalt at du blir enda mer kåt på han har ikke noe å si. Han har åpnet seg til deg og dere har et rikere og bedre sexliv. Da er det uansett ikke noe problem.

Gratulerer med brullyp neste år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...