beib Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 jeg vil begynne med at jeg elsker samboeren min og vil dele livet mitt med hann,men natt til i går fikk jeg sjokk...han fortalte og viste meg sine innderste intime drømmer og hva han tenner på...han tenner på balettsko,og jeg har en tanke om det kan være pga han ikke fikk danse balett når han var liten,noen i familien vet om dette,at han kan gå rudt i balett sko inne...gi meg noen råd ,hvordan skal jeg takle dette? ett slags bilde er på en måte ødelagt,men samtidig så er sexen blitt bedre,han gir meg så mange deilige orgasmer,tør liksom litt mer nå enn før...men så har han også andre lyster,han liker og bruke dildo på seg selv,sier han ikke er homo,men hvordan skal jeg takle dette,er det slik sexlivet er for mange andre også? jeg vil si at jeg vil synest det er en smule komisk det med balettskoene,om han skulle gå rundt i huset med de slik han sier nan er vant med og gjøre...han sier dette er ting han har lært seg pga han har vært i sølibat så utrolig lenge....vil han alltid ha slike lyster? - beib 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zaum Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Du kommer til å bli saftig lei disse særegenhetene hans. En mann som driver og kjører en dildo opp i ræva si, stusser jeg fælt på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/#findComment-1046184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har dere vært sammen lenge? Har dere barn? Dersom jeg var veldig glad i han og følte at det gikk begge veier, så gjør jo kjærlighet blind. Da hadde jeg fortrengt det for meg selv til daglig, og sagt, ok du kan gå med balett skoog stikke en dildo oppi ræven, men ikke med meg tilstedet, gjør slikt når jeg ikke er hjemme, eventuelt be meg ta meg en tur ut om du plutselig må. Og for all del, han måtte aldri fortelle det til noen, vil ikke ha rykter på meg om at hjemme hos oss går han med blettsko +++ Men det er meg, kansje er du slik som liker å stikke ting inn i rumpem til typen din, det finnes jo slike også, er ikke noe galt med det. Alle har sine sære vaner, ingen grunn til at kjærligheten skal slutte pga det. Du må føle på hva du kan godta og ikke, jeg kunne feks ikke hatt en type som likte å kle seg ut som dame innimellom, men som du ser på tv så funker det jo for andre. Jeg er sikkerpå at det foregår mye bak de lukkede dører i de tusen hjem, så er mye verre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/#findComment-1046226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Skjønner at du er litt sjokkert. Men han viste deg litt av en tillit da han fortalte deg dette. Og du sier du elsker ham, da elsker du ham vel med disse sidene også? Personlig ser jeg ingenting galt med dette. Noen tenner på regntøy, gummistøvler, føtter, sexy undertøy osv. Han tenner på å gå med balettsko. Er det egentlig verre? Synes ikke det jeg, men jeg kan være enig i at det er uvanlig. Det er jo ikke akkurat ulovlig det han tenner på, da. Dessuten, sexlivet er mellom dere to, det er ingen andre som vet noe. Så utfordringen ligger nok i å venne seg til det. Men han er jo den samme som før, husk det. At han bruker dildo på seg selv, er heller ikke så merkelig. Menn har g-punktet (prostatakjertelen) i endetarmen, og den eneste måten å stimulere det på er gjennom akkurat den åpningen. Det er mange menn som gjør det, slapp helt av. Vi damer er jo også opptatt av g-punktet vårt, og det å få g-punktorgasmer. Heldig for oss at vårt g-punkt er i skjeden, ikke sant? Det jeg får ut av ditt innlegg, er at du har funnet en mann som faktisk eksperimenterer litt når det gjelder sex. Det lover godt for deg! Det er mye bedre enn en som ikke tør/vil prøve noe nytt. Du får det helt sikkert spennende sammen med ham! Og han er IKKE homofil fordi han har funnet g-punktet sitt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/#findComment-1046286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Han har sin fetisj - ballettsko. Langt i fra den særeste. Dere kan jo bli enige om at han utøver sin fetisj når du ikke er i nærheten - hvis du ønsker det. Når det gjelder dildo i rompa, så er det mange hetrofile menn som liker å bli stimulert i anus. Akkurat som det er mange damer som liker det. Kanskje du kan være sammen med ham og utforske akkurat det. Eller kanskje du ikke vil- i så fall kan han tilfredsstille seg selv på det punktet når du ikke er tilstede. Så lenge du føler du kan leve med hans særegenheter ser jeg ingen grunn til å bekymre seg over det. Vær glad for at dere har et så godt forhold at han tør å åpne seg for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/#findComment-1047425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattine Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Skjønner at du er litt sjokkert. Men han viste deg litt av en tillit da han fortalte deg dette. Og du sier du elsker ham, da elsker du ham vel med disse sidene også? Personlig ser jeg ingenting galt med dette. Noen tenner på regntøy, gummistøvler, føtter, sexy undertøy osv. Han tenner på å gå med balettsko. Er det egentlig verre? Synes ikke det jeg, men jeg kan være enig i at det er uvanlig. Det er jo ikke akkurat ulovlig det han tenner på, da. Dessuten, sexlivet er mellom dere to, det er ingen andre som vet noe. Så utfordringen ligger nok i å venne seg til det. Men han er jo den samme som før, husk det. At han bruker dildo på seg selv, er heller ikke så merkelig. Menn har g-punktet (prostatakjertelen) i endetarmen, og den eneste måten å stimulere det på er gjennom akkurat den åpningen. Det er mange menn som gjør det, slapp helt av. Vi damer er jo også opptatt av g-punktet vårt, og det å få g-punktorgasmer. Heldig for oss at vårt g-punkt er i skjeden, ikke sant? Det jeg får ut av ditt innlegg, er at du har funnet en mann som faktisk eksperimenterer litt når det gjelder sex. Det lover godt for deg! Det er mye bedre enn en som ikke tør/vil prøve noe nytt. Du får det helt sikkert spennende sammen med ham! Og han er IKKE homofil fordi han har funnet g-punktet sitt. Jeg hadde lurt på om fyren var bifil. Hadde hatt problemer med det der, ja. Har vært borti lignende, da hadde jeg ingen mistanker, men når jeg ser tilbake..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161689-balettsko-og-dildoer-til-en-mann/#findComment-1047444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.