Gå til innhold

trenger tips for å vinne prinsen...

Anbefalte innlegg

jeg liker en mann/gutt veldig godt. har likt han en stund nå, men jeg er litt sjenert når det kommer til attraktive og aktuelle menn, og jeg har liksom ikke veldig mye erfaring når det kommer til kjæresterier og slikt. Og han er vel gjerne av den litt mer forsiktige og beskjedne typen...jeg har vært sur og frustrert på meg selv fordi at jeg ikke har tatt nok intitativ. av en eller annen grunn har jeg vært redd for å vise at jeg er interessert. I det siste har han vist litt interesse for meg. Om han ikke er forelsket har han i hvertfall lyst å bli bedre kjent med meg, det er ganske tydelig i mine øyne.jeg er så forelsket at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men jeg synes det er vanskelig å vise min interesse. Jeg smiler og prøver å vise at jeg er interessert i å prate med han når vi snakker sammen, men hva kan jeg gjøre for å vise mer at jeg faktisk vil noe mer? Jeg vil ikke be han ut eller noe sånt..enda ihvertfall...tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161810-trenger-tips-for-%C3%A5-vinne-prinsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...