Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen punkter saksa fra en artikkel på mozon:

"Myte 1: Bare kvinner kan få serieorgasmer

Fakta: Selv om omtrent 30 prosent kvinner har fått en serieorgasme, er det bare én av ti som får det jevnlig. Og, i motsetning til den vanlige oppfatningen, kan noen menn definitivt få flere orgasmer uten å miste ereksjonen. Dette er for øvrig mer vanlig hos yngre menn.

Myte 3: Kvinner liker menn med velutviklet utstyr

Fakta: Dette gjelder langt fra alle. Det kan jo hende at noen kvinner liker menn med XL-størrelse, men de fleste blir like fornøyde med en normal en. Det er ikke størrelsen hun vil ha, det er magien mannen kan gjøre med den.

Myte 5: Kvinner liker ikke å gi oral-sex

Fakta: OK, det er færre kvinner enn menn som oppgir at de liker å gi oral-sex, men det er en del som liker aktiviteten som kilde til egen fortjeneste. Og hvis du er mann, hvordan finner du ut av det? Du spør, da vet du. Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre.

Myte 6: Hvis hun ikke fikk orgasme, så likte hun det ikke

Fakta: Tro det eller ei, bare drøye halvparten av kvinner får orgasme av samleie, og mange synes det er helt greit. De fleste trenger en eller annen form for stimulans av klitoris for å nå helt frem."

Kommentarer? Punkt en er vel det eneste punktet jeg ikke er helt med på... Ser det også litt i forbindelse med det å få orgasme uten utløsning. Aldri opplevd, så det trur jeg ikke på;-) Og jeg er også litt fascinert av det med at det er forskjell på orgasme og utløsning. Har jeg hatt orgasme noengang, liksom? Eller bare en serie utløsninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161828-interessant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...