Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg ryddet på badet i dag morges fant jeg trusen som min kone hadde tatt av seg før hun gikk i dusjen i dag tidlig. Det var noe hvitt slimete i den som lignet akkurat på sæd. Var dette sæd mon tro, eller skille kvinnene ut noe som til forveksling ligner? Hvor lang tid går det fra en har samleie til sæden kommer ut igjen?

Grunnen til at jeg spør er at vi alltid bruker kondom, og dersom dette var sæd så var den ikke min... Vi har heller ikke hatt sex på noen dager...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161884-har-hun-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er da ingen normale menensker som kikker i andre truser???!??!?! DA er man forstyrret..

Slik jeg leser hans innlegg så fant han trusene hengslengt og tilfeldig så noe han mistenkte for å være utroskap. Noe annet hadde det vært om han kikket i trusene hennes hver dag for "moroskyld"

Så du synes det er greit å kikke i trusene til dama for å lete etter utroskapsspor?

Jeg klarer ikke helt å ta deg alvorlig.

Hvis han hadde hatt mistanke om at hun hadde vært utro, så synes jeg ikke det hadde vært så rart,jeg ser ikke helt forskjellen på det og gjøre andre undersøkelser for å finne ut om hun er utro.

Men å kikke i trusene hennes ellers uten grunn virker noe rart ja.

Annonse

Hvis han hadde hatt mistanke om at hun hadde vært utro, så synes jeg ikke det hadde vært så rart,jeg ser ikke helt forskjellen på det og gjøre andre undersøkelser for å finne ut om hun er utro.

Men å kikke i trusene hennes ellers uten grunn virker noe rart ja.

De proffe bruker selvsagt truseinnlegg som kastes før man kommer hjem til gubben, hehe.

De proffe bruker selvsagt truseinnlegg som kastes før man kommer hjem til gubben, hehe.

Hehe, ja jeg vil anta det,......du kjenner knepene:-) Men det spørs da hvor raskt ting skjer, ikke sikkert at truseinnlegg er tilgjengelig.

Ikke at jeg noen gang har sjekket trusene til kona, det gidder jeg ikke.

Slik jeg leser hans innlegg så fant han trusene hengslengt og tilfeldig så noe han mistenkte for å være utroskap. Noe annet hadde det vært om han kikket i trusene hennes hver dag for "moroskyld"

Han fant de på badet!?!?! Det er vel strengt tatt ikke direkte unormalt? Vel så får han lukte da!! For sæd kjenner han vel igjen lukten på!! *(æsj, nå ble jeg litt kvalm her)*

Hehe, ja jeg vil anta det,......du kjenner knepene:-) Men det spørs da hvor raskt ting skjer, ikke sikkert at truseinnlegg er tilgjengelig.

Ikke at jeg noen gang har sjekket trusene til kona, det gidder jeg ikke.

Enkelte ting må man ha i beredskap i håndveska, mr.

Men jeg bare rører. Har aldri prøvd truseinnlegg faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...