Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han fant de på badet!?!?! Det er vel strengt tatt ikke direkte unormalt? Vel så får han lukte da!! For sæd kjenner han vel igjen lukten på!! *(æsj, nå ble jeg litt kvalm her)*

Spørs hvordan de lå hengslengt det, enten på gulvet eller på toppen av klesdunken. Men hadde hun vært utro hadde hun nok gjemt dem bedre eller vasket dem med en gang.

Trusesnusing har du vel hørt om? flere som har den hobbyen har jeg skjønt, enkelte er til og med villig til å betale et par hundrelapper for brukte jentetruser, hehe

Fortsetter under...

Du bruker ikke truseinnlegg? Er det for tørt?....slipper kanskje å vaske trusene dine, bare støvsuge dem?

Faktisk så KAN utstrakt bruk av truseinnlegg medføre at man BLIR for tørr, at man ikke får nok luft pga plasten under truseinnlegget, og at man derfor bl.a. kan bli sår/rød og/eller få soppinfeksjon.

Annonse

Spørs hvordan de lå hengslengt det, enten på gulvet eller på toppen av klesdunken. Men hadde hun vært utro hadde hun nok gjemt dem bedre eller vasket dem med en gang.

Trusesnusing har du vel hørt om? flere som har den hobbyen har jeg skjønt, enkelte er til og med villig til å betale et par hundrelapper for brukte jentetruser, hehe

Trusesnusing?? enkelte er syke...

Jeg vil så absloutt tro at hun hadde kamuflert trusene sine litt bedre evt. kastet de eller fyrt de opp i peisen om hun hadde vært utro.

Jeg syntes igrunn hele spørsmålet er tragisk om dette er det eneste han har "på henne". Tanken ville vil ikke fallt de fleste inn.

Trusesnusing?? enkelte er syke...

Jeg vil så absloutt tro at hun hadde kamuflert trusene sine litt bedre evt. kastet de eller fyrt de opp i peisen om hun hadde vært utro.

Jeg syntes igrunn hele spørsmålet er tragisk om dette er det eneste han har "på henne". Tanken ville vil ikke fallt de fleste inn.

Trusesnusing er ganske utbredt slik jeg har forstått det. Viktig for noen å kjenne litt kjønnslukt fra jentene:-)

Enig i at de fleste hadde nok ikke sjekket dette hvis det ikke var konkrete mistanker.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Sæd som kommer ut i trusa, er ikke slimete. Bare våt, og den tørker. Dette er tilleggskommentar til de andre svarene du har fått

Bare håper at hun ikke har oppfattet din mistanke, kan være sårende og ødeleggende!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...