Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en måneds tid var jeg hos lege og fikk tatt ut spiralen. Dette var rett før den tiden jeg vanligvis skulle hatt mensen, og han mente at mensen sannsynligvis ville komme igang pga fjerningen. Det blødde litt i noen dager etterpå, pluss en veldig kraftig blødning etter 3-4 dager, som varte kanskje i ett døgn. Vanligvis varer menstruasjonen i 7 dager. Etter dette har jeg ikke hatt noen blødning. Jeg har hatt svært hovne/ømme bryster i et par uker allerede nå, og har tatt en graviditetstest for et par dager siden, som var negativ. Jeg har ikke brukt noen form for prevensjon siden jeg tok ut spiralen, siden min partner lider av retrograd ejakulasjon skulle det ikke være mulig at jeg er blitt gravid. Kan menstruasjonen ha blitt forsinket pga. fjerning av spiralen? Ev. stress?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161891-gravid-etter-fjerning-av-spiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være en menstruasjon som var litt annerledes, den var kraftigere og varte derfor kortere. Du har nå tegn på at nu menstruasjon er i anmarsj med ømme bryster, så det ser ut som alt er ganske normalt.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...