dota Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jo, jeg vet ikke hvordan jeg skal ta situasjonen jeg er oppe i. Det har seg slik at jeg har\hadde et fordhold til ei jente som studerer i trondheim, Men bor i samme by som meg når hun er hjemme. Problemet startet en stund siden når hun ikke viste hva hun ville i forholdet lenger. følelsene for meg var ikke som før sa hun. Hun elsket meg ikke lenger og hun ville ha tid for seg selv til å tenke. Jeg syntes det var for mye for meg å takle så jeg ville bare gjøre det slutt. Jeg skjønte ikke hvorfor det ble som det ble siden vi hadde det så bra sammen. Sexen var bra og vi fungerte bra sammen ellers. Så jeg skjønte ikke hvor dette kom fra. så det ble mye kjefting og drittslengig over tlf siden hun da studerer så langt borte kunne vi ikke ta det under fire øyne. Hun var veldig lei seg og sa at hu var glad i meg og det ikke var noen andre for henne, hun kunne heller ikke tenke seg noen andre. Jeg fikk så dårlig samvittighet av at hun syntes så synd på meg. Fordi jeg hadde ikke vært en god kjæreste jeg heller. Jeg rammlet på fylla og var så teit å kysset en jente på en fest mens vi var sammen. Så jeg tilsto og sa alt sammen og hun ble veldig skuffet. etter alt dette så tok jeg fly opp til henne og så snakket vi ut om alt. Det hele endte med at vi kysset og koset med hverandre. Nå i ettertid så sender vi meldinger og ringer til hverandre. Hun sier at hu savner meg og er veldig glad i meg, mer enn som en venn. Men hun er ennå ikke sikker på følelsene over meg sier hu. Jeg skjønner ikke hva mer som trengs. Greit nok at jeg er mann og er enkel sådan. Men jeg fatter ikke helt når hu sier alt det fine mot meg men alikevel ikke vil ha meg som kjæreste. Hun kommer hjem neste helg og hun lurte på om jeg ville sove over, hun savner meg og vil også at vi skulle ha sex. Da får jeg noen tanker om hva jeg skal tro og føle. Jeg har jo fått lagt hun litt bak meg nå og hverdagen er lysere. Det jeg da er redd er om jeg går inn for å kanskje bli sammen med hu igjen og så går det en stund og hun dumper meg på nytt. Da blir det jo like ille for meg igjen. Det ble kanskje mye rot i dette her, men jeg håper noen kan komme med noen gode råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/161936-er-ikke-lett-%C3%A5-v%C3%A6re-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.