Gå til innhold

bruksanvisning på diane

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet?

er på fransk bare! Vet ikke hvorfor. Men jeg lurer på hvilken av tablettene jeg skal begynne med. Det står mandag, tirsdag, onsdag osv. Idag er det jo mandag,og jeg skal begynne på dem idag, skal jeg bare ta tabletten som er under mandag? Det virker jo litt rart da! Siden jeg trodde det var ulikt innhold i dem....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161972-bruksanvisning-p%C3%A5-diane/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

man skal bare begynne på den dagen man skal... alle tablettene er helt like så det er samme hvilke du tar. Også når de 21 er brukt opp, da har du 7 dager pause... bare merk av der du har begynt... så du husker hvilken dag du har å begynne på etter oppholdet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...