Gå til innhold

"Kviser" på og rundt penis

Anbefalte innlegg

imagine1365380764

Jeg har en stund hatt hvite kvise-lingnende prikker rundt penis (i kjønnshårene) og på scrotum. De kan klemmes på lik linje med vanlige kviser. Jeg barberer meg der nede, så jeg har kun tenkt på det som et lite utslett etter jeg har brukt skum eller liknende. Men idag fikk jeg en midt på penishodet! Jeg ble litt skremt, er dette farlig? Hvordan blir jeg kvitt dette? Er det smitsomt? Jeg har hatt kjærste i ett år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/161974-kviser-p%C3%A5-og-rundt-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Slike hvite prikker er talgkjertler som du også kan få andre steder på huden. De kommer og forsvinner ofte av seg selv. Vær forsiktig med å klemme ut talgen, siden det kan gi infeksjoner.

Talgkjertler er ikke smittsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...