Gå til innhold

Ikke velkommen

Anbefalte innlegg

"påjulebord..." skriver at de fleste av kollegaene skal ha med partnere.

For øvrig er jeg ganske skadeskutt når det gjelder slike spørsmål.

Min eksmann sa nemlig alltid at "jeg" er invitert på fest og hit og dit. Han sa aldri vi, så jeg trodde det var guttefest. Men ofte kunne andre spørre i ettertid hvorfor jeg ikke var der!

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg syns først og fremst at hensynet til hennes kollega ikke skal veie tyngst. Det er jo dere to som er sammen nå. Da må det taes hensyn til dine følelser før en eks sine følelser.

Jeg hadde nok ikke tatt det så lett å ikke fått bli med i en sammenheng der det hadde vært naturlig pga en eks. Og tror ikke jeg hadde funnet meg i det heller...

Sikker på at det ikke er kjæresten din som syns det blir for rart å ha dere begge der?

Det hørtes veldig rart ut! Jeg ville tatt deg med om jeg ikke lenger hadde hatt et forhold til denne mannen..

Hvorfor skal hun skåne han? han er nok voksen nok til å takle noe sånt. Og de har vel ikke akuratt gjort det slutt heller?

Virker nesten som om det er noe annet hun har planlagt hvor du ikke inngår, men han..

Det hadde jeg ALDRI funnet meg i!

Jeg har hatt et "forhold" med en på jobb. Og det var mellom perioder jeg og samboeren holdt på (FØR det ble seriøst). Og jeg tar ALLTID samboeren min med på tilstelninger med jobben hvor det er mulig å ha med partneren sin! Jeg har nemlig ingenting å skjule!

Synes det høres VELDIG merkelig ut at hun ikke vil ha deg med på denne helgeturen!! Men håper det ordner seg for deg uansett da! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...