Gå til innhold

Hvordan hisse opp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Blir sikkelig tent når dama stripper og onanerer.

Dette med at jenter stripper og onanerer er nok noe for dagens unge damer. De litt eldre generasjoner gjør neppe det. De er gjennomgående for hemmet seksuelt til å driste seg til denslags.

Ikke alle yngre damer stiller opp på den måten heller. Det er nok en litt spesiell utgave av jenter du har å gjøre med.

Blygsel er kanskje en naturlig del av seksualiteten, oe man gjemmer seg bort for å gjøre.Hvorfor, kan man spørre. Har dere noen synsmåter på det spørsmålet? Hvorfor ønker man å skjule seg for innsyn når man har sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75307
Del på andre sider

Gjest Mr Logic

Dette med at jenter stripper og onanerer er nok noe for dagens unge damer. De litt eldre generasjoner gjør neppe det. De er gjennomgående for hemmet seksuelt til å driste seg til denslags.

Ikke alle yngre damer stiller opp på den måten heller. Det er nok en litt spesiell utgave av jenter du har å gjøre med.

Blygsel er kanskje en naturlig del av seksualiteten, oe man gjemmer seg bort for å gjøre.Hvorfor, kan man spørre. Har dere noen synsmåter på det spørsmålet? Hvorfor ønker man å skjule seg for innsyn når man har sex?

Jeg er enig i at man instinktivt ønsker å gjemme seg bort når man har sex.

Hvorfor -- vet jeg ikke, men det er kanskje nettopp derfor det er pirrende å av og til flørte med sine eksibisjonistiske sider (som jeg er sikker på at alle også har, i tillegg til sine sjenerte sider).

Kjæresten min og jeg synes det er spennende å ha samleie på stuegulvet, fordi vi vet at naboen, en eldre mann, ofte står med kikkert i vinduet. Om han ser på oss vet vi ikke -- men vi liker å tro det. Vi liker også å ha sex i bilen og ute i naturen, men det må ikke være langt fra folk, men tvertimot mens bilen står på en ferge eller ved en tursti. En gang hadde vi sex i en sommeråpen kirke på Vestlandet som sto åpen for publikum hele dagen. Det _må_ være en mulighet for å bli oppdaget.

Hvorfor?

En annen (merkelig) "turn-on" vi har, er knyttet til klær: Jeg liker å ha sex med henne mens hun er fullt påkledt; jeg kan gjerne gå rett fra dusjen til inn til henne i stua, der jeg blir tilfredstilt av henne (ronket/sugd) uten at hun tar av seg ett plagg. Dette kan gjerne kombineres med en følelse av ekshibisjonisme som jeg skrev om i forrige avsnitt. Dette skjer ikke for ofte, og mangler den intimiteten og "kosen" vi vanligvis har ved et "normalt" samleie. Men vi har et åpent forhold og begge blir opphisset av å gjøre dette.

Hun liker også å ha impulsiv sex der jeg tar initiativet 100% på "uvanlige" steder som loftsboden, gangen og kjøkkenet. Hun liker i disse tilfellene å være den underdanige part og jeg forteller henne hva hun skal gjøre. Som regel er dette "en kjapp en", der vi ikke har noe særlig forspill.

Vi har et fint samliv og sexliv, og jeg respekterer henne 100% som et selvstendig individ og likeverdig partner.

Det hadde vært artig å høre om også andre har det sånn.

Mr. Logic

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75339
Del på andre sider

Dette med stripping er noe jeg ikke liker fordi jeg er usikker på om jeg gjør det bra nok. Jeg vet da ikke hva slags bevegelser som er sexy for ham... Dessuten føler jeg meg litt billig. Det kan nok ha noe med mitt syn på srippere, nakenmodeller osv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75614
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor -- vet jeg ikke, men det er kanskje nettopp derfor det er pirrende å av og til flørte med sine eksibisjonistiske sider (som jeg er sikker på at alle også har, i tillegg til sine sjenerte sider).

Kjæresten min og jeg synes det er spennende å ha samleie på stuegulvet, fordi vi vet at naboen, en eldre mann, ofte står med kikkert i vinduet. Om han ser på oss vet vi ikke -- men vi liker å tro det. Vi liker også å ha sex i bilen og ute i naturen, men det må ikke være langt fra folk, men tvertimot mens bilen står på en ferge eller ved en tursti. En gang hadde vi sex i en sommeråpen kirke på Vestlandet som sto åpen for publikum hele dagen. Det _må_ være en mulighet for å bli oppdaget.

Hvorfor?

En annen (merkelig) "turn-on" vi har, er knyttet til klær: Jeg liker å ha sex med henne mens hun er fullt påkledt; jeg kan gjerne gå rett fra dusjen til inn til henne i stua, der jeg blir tilfredstilt av henne (ronket/sugd) uten at hun tar av seg ett plagg. Dette kan gjerne kombineres med en følelse av ekshibisjonisme som jeg skrev om i forrige avsnitt. Dette skjer ikke for ofte, og mangler den intimiteten og "kosen" vi vanligvis har ved et "normalt" samleie. Men vi har et åpent forhold og begge blir opphisset av å gjøre dette.

Hun liker også å ha impulsiv sex der jeg tar initiativet 100% på "uvanlige" steder som loftsboden, gangen og kjøkkenet. Hun liker i disse tilfellene å være den underdanige part og jeg forteller henne hva hun skal gjøre. Som regel er dette "en kjapp en", der vi ikke har noe særlig forspill.

Vi har et fint samliv og sexliv, og jeg respekterer henne 100% som et selvstendig individ og likeverdig partner.

Mr. Logic

Jeg bare lurer på en ting...

Jeg og kjæresten min har ofte sex på andre steder vi også, men ikke som i en kirke osv. (selv om han gjerne vil ha det hvor som helst) Hva hvis noen oppdager dere da? Presten for eksempel? Ville det ikke vært litt pinlig? Tror ikke han ville blitt så glad... Eller hva sier du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75616
Del på andre sider

Gjest olenius

Dette med stripping er noe jeg ikke liker fordi jeg er usikker på om jeg gjør det bra nok. Jeg vet da ikke hva slags bevegelser som er sexy for ham... Dessuten føler jeg meg litt billig. Det kan nok ha noe med mitt syn på srippere, nakenmodeller osv...

Fin holdning, "vanlige" jenter skal ikke strippe, det blir dumt, bare! Det mest opphissende du kan gjøre, er å opptre som om du er alene, altså onanere mens han er "kikker", det blir han garantert kåt av!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75617
Del på andre sider

Hvorfor?

Mr. Logic

Din ekshibisjonistiske side kom vel frem i innlegget ditt, sjøl om det kanskje ikke direkte var meningen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16202-hvordan-hisse-opp/#findComment-75676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...