septus Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hei ! Er nå veldig innstilt på kanskje å prøve alternativ behandling. Har ikke vært borti dette før og jeg vet at her er det mange tilbydere på markedet. Jeg ser at "Frøyaklinikken" anbefales i Oslo, men finnes det noe sånt i Bergen ? Eller er det andre dere kjenner til som har spesialisert seg innen behandling av barnløshet kombinert med alternativ medisin. Håper noen har erfaringer de kan dele med meg ( og kanskje andre her inne). Klem...... 0 Siter
camilla1234 Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hei! Jeg gikk til Bergen Refleksologi, hos en som heter Øyvind før mitt andre prøverørsforsøk. Hadde vel en 10 - 12 behandlinger, gikk til og med den uken eggene ble satt inn. Forsøket var vellykket, men det er jo umulig å si om det var det som gjorde utslaget... Koster jo litt også, mener det var 350,- pr time. Han har egen nettside http://www.bergenrefleksologi.no/index2.html 0 Siter
Gjest ikkemorennå Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg gikk også til Bergen Refelksologi v/ Øyvind Henriksen. Jeg forsøkte dette for føsrte gang foran mitt 7. prøverørsforsøk. Og tror du ikke at jeg ble gravid!!! Så det er vel verdt å prøve!! Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.