Gjest huffameg! Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Finnes den store kjærligheten tro? Jer er en dame på 29 år som har kommet opp i en litt lei knipe som jeg har lyst å få noen andres synspunkter på. Jeg har alltid hatt en viss kontroll over mine følelser til et annet kjønn, helt for ca et år siden, da ble jeg sammen med en jeg har vært litt småforelska i og har rotet med nå å da i over 7-år. Han er den jeg stadig har falt tilbake på etter andre korte mislykkede forhold, men dat ble aldri noe seriøst, før i fjor, da ble vi sammen, begge var single og bodde forholdsvis nær hverandre, og alt det praktiske passet liksom perfekt. Og jeg ble hodestups forelsket, helt hinsides alt jeg hadde følt tidligere, og for første gang i mitt liv følte jeg at jeg hadde truffet en mann jeg ville dele resten av livet mitt med! Men så etter noen måneder gjorde han det slutt, som lyn fra klar himmel, og jeg skjønte ingenting. Nå har det gått snart et halvår siden det ble slutt, og jeg er fortsatt akkurat like forelsket, det er det værste... Skulle ønske jeg kunne skru av en knapp og komme meg videre, men jeg klarer ikke. Og å innlede et forhold til noen andre byr meg imot, bare det å flørte når jeg er ute på byen får jeg ikke til lenger, det er bare han som teller! Siden vi bor på samme plass er det uunngåelig å treffe han fra tid til annen, og går jeg ut på livet møter jeg han garantert, og da kjenner jeg hvor dypt det sitter! Er jeg nødt til å flytte for å komme over han? Hjelp meg den som kan! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162208-den-store-kj%C3%A6rligheten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenkern Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dette er som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at det var jeg som slo opp (vi skjønte begge hvor det bar hen), men som angrer noe veldig nå. Problemet for meg kom når han lå med en annen jente fra samme miljø, da de begge var fulle. De kjenner hverandre ikke godt, men de kommer til å møte på hverandre hver gang de går ut, og jeg vet at de liker hverandre. Jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Han er også min beste venn, og betyr veldig mye for meg. Jeg er bekymret for at de skal bli sammen eller kline på hver fest, og at jeg skal bli nødt til å se på det et helt år. Det er uaktuelt for meg å bytte miljø, da dette er et fagmiljø som jeg kommer til å være tilknyttet i minst halvannet år til. Noen som har noen synspunkter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162208-den-store-kj%C3%A6rligheten/#findComment-1049835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenkern Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Dette er som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at det var jeg som slo opp (vi skjønte begge hvor det bar hen), men som angrer noe veldig nå. Problemet for meg kom når han lå med en annen jente fra samme miljø, da de begge var fulle. De kjenner hverandre ikke godt, men de kommer til å møte på hverandre hver gang de går ut, og jeg vet at de liker hverandre. Jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Han er også min beste venn, og betyr veldig mye for meg. Jeg er bekymret for at de skal bli sammen eller kline på hver fest, og at jeg skal bli nødt til å se på det et helt år. Det er uaktuelt for meg å bytte miljø, da dette er et fagmiljø som jeg kommer til å være tilknyttet i minst halvannet år til. Noen som har noen synspunkter? Vil gjerne presisere at han lå med en annen jente flere måneder etter at det ble slutt mellom oss, så han var ikke utro eller noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162208-den-store-kj%C3%A6rligheten/#findComment-1049837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.