Gå til innhold

hva blir det? jente gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gemini skrev (På 20.10.2004 den 21.42):

Mitt råd:

Ønsk deg et friskt barn!

Kjønn bør være av underordnet betydning.

ja det vet jeg men siden jeg har en gutt fra før hadde det vært koselig med ei lita jente denne gangen. men er jo glad bare den er velskapt

heidih1365380765
  Gemini skrev (På 20.10.2004 den 22.10):

Du kan jo lese tråden "Velskapte barn" på Småbarnsforeldre-forum.

hei har hørt at hvis magen er rund blir d jente,mens hvis den er mer avlang fra øverst til nederst blir d gutt..stemte på en venninne av meg iaf..hu fikk jente..

heidih skrev (På 21.10.2004 den 10.15):

hei har hørt at hvis magen er rund blir d jente,mens hvis den er mer avlang fra øverst til nederst blir d gutt..stemte på en venninne av meg iaf..hu fikk jente..

a) selvsagt stemmer sånt i noen tilfeller, det er jo 50% sjanse at man har rett, i all verdens ulike teorier. Så noen ganger slår de til, og så blir det et "sikkert" tegn ut av det, til tross for at mange (sånn ca 50%...) opplever at det ble motsatt av hva som ble "spådd" i slike tegn.

B) Innlegget ditt skulle vel strengt tatt til emk og ikke til meg :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...