Gå til innhold

pris kost antydning ca 25000.hjelp

Anbefalte innlegg

jeg har så ødelagte tenner samt tannlege skrekk..sliter nå med spes tre tenner som burde gjøres med..(har flere)men selv om jeg vil har jeg ikke penger til å betale 2ooo en tanntime vil koste meg tvert.samt at jeg har tannpine i de tre og bør ta alle over ett..jeg kunne gjerne tenkt meg narkose som oxo koster en del..finnes det ikke noe hjelp i det offentlige for slikt...dette går jo på helsen min løs..tygger smerte stillende så det holder.oxo sterke smerte stillende.jeg er alene mor til to barn og motar trygd..begrenset hvor langt jeg kommer.får heller ikke tatt opp lån for å fikse tenene.hvor kan jeg kanskje få hjelp??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162237-pris-kost-antydning-ca-25000hjelp/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

er sikkert en god ide..men har man skrekken for tannlegen er ikke en uerfaren person det man villig går til...ønsker ikke bli mer redd jeg er..men takker for tipset...:o)

er sikkert en god ide..men har man skrekken for tannlegen er ikke en uerfaren person det man villig går til...ønsker ikke bli mer redd jeg er..men takker for tipset...:o)

Hei

De har jo lærere der som følger med, og de har jo gått på skolen i 5 av 6 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...