Gjest forelska23 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg ser en person og forholdet vårt er egentlig stort sett fysisk.. eller roting på sofaen..kos..sånne ting... har problemer nå fordi jeg er blitt så forelsket.. og selvfølgelig bør jeg holde meg langt unna..men samtidig føler jeg meg litt som en liten valp..at jeg tar de restene som blir kastet til meg.. Så vet ikke om jeg klarer å slutte å se han.. har prøvd taktikken med å ikke sende smser og sånt..det funker ikke..får bare stillhet tilbake.. hva skal jeg gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162239-sex-og-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Du skal snakke med han. Det er ikke flaut å forelske seg i noen. Det kan skje selv de beste. Det er i hvert fall ikke noe poeng i å kjøre stillhets-trikset, for det kan fort slå tilbake på deg selv dersom han leker overlegen-leken bedre enn deg. Snakk med han. Fortell hvordan du føler det. Først da bør du ta noen avgjørelser. Ikke nå. Nå vet du jo ikke engang hva han vil. Hva har du å tape på det? Ved å være overlegen og droppe kontakt kan du få han til å tro at du ikke vil ha noe med han å gjøre, og neste helg finner han noen andre. Nå kan du selvsagt si: "neeeei, han finner ingen andre hvis han er glad i meg...", men cluet er at hans følelser for deg fort kan vise seg å være en grunn å finne noen andre. Finne noen andre for å glemme deg. Altså bæsjer du på egen legg for å holde varmen. Lite rutinert og man angrer umiddelbart etterpå. Har jeg hørt. Hvis du konfronterer han med dine følelser kan du selvsagt få et negativt svar da også, men da vet du i det minste hvor du står - og du kan gå videre. Bedre råd får du faen meg ikke, om jeg så skal si det selv. Spesielt likte jeg ligningen om å bæsje på egen legg for å holde varmen. Den var helt klart en høydare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162239-sex-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1049778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
@bbbb Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du skal snakke med han. Det er ikke flaut å forelske seg i noen. Det kan skje selv de beste. Det er i hvert fall ikke noe poeng i å kjøre stillhets-trikset, for det kan fort slå tilbake på deg selv dersom han leker overlegen-leken bedre enn deg. Snakk med han. Fortell hvordan du føler det. Først da bør du ta noen avgjørelser. Ikke nå. Nå vet du jo ikke engang hva han vil. Hva har du å tape på det? Ved å være overlegen og droppe kontakt kan du få han til å tro at du ikke vil ha noe med han å gjøre, og neste helg finner han noen andre. Nå kan du selvsagt si: "neeeei, han finner ingen andre hvis han er glad i meg...", men cluet er at hans følelser for deg fort kan vise seg å være en grunn å finne noen andre. Finne noen andre for å glemme deg. Altså bæsjer du på egen legg for å holde varmen. Lite rutinert og man angrer umiddelbart etterpå. Har jeg hørt. Hvis du konfronterer han med dine følelser kan du selvsagt få et negativt svar da også, men da vet du i det minste hvor du står - og du kan gå videre. Bedre råd får du faen meg ikke, om jeg så skal si det selv. Spesielt likte jeg ligningen om å bæsje på egen legg for å holde varmen. Den var helt klart en høydare. He, he, det gjorde skikkelig godt å gi et langt og konstruktivt råd til noen, skjønner jeg?;-) Flink gutt:-) Tror faktisk det ikke var så dumt heller, gitt!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162239-sex-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1049929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 He, he, det gjorde skikkelig godt å gi et langt og konstruktivt råd til noen, skjønner jeg?;-) Flink gutt:-) Tror faktisk det ikke var så dumt heller, gitt!) Jeg gir alltid gode og konstruktive råd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162239-sex-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1050151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke signert Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du skal snakke med han. Det er ikke flaut å forelske seg i noen. Det kan skje selv de beste. Det er i hvert fall ikke noe poeng i å kjøre stillhets-trikset, for det kan fort slå tilbake på deg selv dersom han leker overlegen-leken bedre enn deg. Snakk med han. Fortell hvordan du føler det. Først da bør du ta noen avgjørelser. Ikke nå. Nå vet du jo ikke engang hva han vil. Hva har du å tape på det? Ved å være overlegen og droppe kontakt kan du få han til å tro at du ikke vil ha noe med han å gjøre, og neste helg finner han noen andre. Nå kan du selvsagt si: "neeeei, han finner ingen andre hvis han er glad i meg...", men cluet er at hans følelser for deg fort kan vise seg å være en grunn å finne noen andre. Finne noen andre for å glemme deg. Altså bæsjer du på egen legg for å holde varmen. Lite rutinert og man angrer umiddelbart etterpå. Har jeg hørt. Hvis du konfronterer han med dine følelser kan du selvsagt få et negativt svar da også, men da vet du i det minste hvor du står - og du kan gå videre. Bedre råd får du faen meg ikke, om jeg så skal si det selv. Spesielt likte jeg ligningen om å bæsje på egen legg for å holde varmen. Den var helt klart en høydare. hehe... Du overgikk deg helt klart her. Good on you! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162239-sex-og-kj%C3%A6rlighet/#findComment-1050152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.