Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fatter egentlig ikke hvorfor jeg gidder; men jeg sier det likvel...

Kjæresten min elsker å gi meg orgasmer, og gjør det på mange ulike måter: han slikker meg, bruker fingrene og av og til bruker han vibrator på meg.

Men jeg har vanskelig for å komme under samleie, så når jeg har lyst til å komme ved vanlig samleie, så er den eneste måten jeg får det til på å gjøre det selv.

Hvorfor bruker du tid til å rakke ned på andres seksualliv? Jeg forteller deg jo at jeg er fornøyd. Hva slags støtte eller råd er det å gi, at han ikke er god nok?

Denne tråden ble starte av ei jente som var fortvilet fordi hun ikke klarte å få vaginal orgasme. Mitt svar var for å støtte henne ved å si at det slett ikke er unormalt, og at man kan ha et godt seksualliv på mange andre måter.

Det er ikke bare perfekte orgasmer som gir et godt sex-liv! Samspillet og latteren og kjærligheten mellom to som elsker hverandre lar seg ikke måle i hvor "flinke" man er i senga... God sex er ikke en konkurranse, slik som du gjør det til.

Skjønner VELDIG godt hva du mener Fuji :D jeg har det akkurat likt selv, og vi også har et flott sexliv. Jeg liker også best å gjøre det selv under samleie, da har jeg hele kontrollen ;) pluss at mannen min selvsagt gir meg orgasmer både med tunge, fingre og vibrator, men det er en annen sak :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...