Gå til innhold

Sex er løsningen

Anbefalte innlegg

Gjest harjegrett?

Vet dere kvinner hvor mye enklere ting hadde vært hvis mannen hadde fått mer sex?

Hadde jeg fått sex hver dag hadde jeg knapt kranglet med dama mi.

Vi har imidlertid sex en gang i uka og vi krangler mye.

Dama: Jeg tror vi skal ha gule gardiner jeg.

Gutten: OK (jeg får jo sex i dag, så jeg driter i de jævla gardinene)

--

Dama: Jeg tror vi skal ha gule gardiner jeg.

Gutten: Gule gardiner? Ikke faen, det er det styggeste jeg vet. Du er sur og prippen og nå skal du også ha stygge gardiner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162316-sex-er-l%C3%B8sningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest helt teit eller?

Hvor gammel er du egentlig? Når du blir litt eldre så skjønner du kanskje at livet er noe mer en sex, sex, sex...

Det er heldigvis rimelig mange gutter som tenker på litt annet enn bare sex. Ikke det at jeg er imot sex, fint med sex, men når man har jobb, barn og andre forpliktelser så er det faktisk andre ting som også spiller litt rolle.

Hvis du er så hjernedød at det eneste du kan diskutere eller interessere deg for er sex så syns jeg synd på dama de. Håper hun dropper deg snart.

Du kan ikke være mye gammel?

Hvis du tror at det ikke blir krangler fordi du får deg sex, så tar du rimelig feil. Tror du sex er den eneste grunne til krangel?

Tror du bare skrev dette innlegget for å provosere. Håper det ikke finnes mange av deg i dette landet..

Annonse

Tja, kanskje det fungerer slik for deg. I så fall har du mye å lære om oss kvinner.

Vi får lyst på sex når vi slipper å bekymre oss om alt mulig annet. Vi får lyst på sex når vi føler oss tatt vare på. Vi får lyst på sex når vi blir respektert for den vi er.

Vi får lyst på sex når sexen er på våre premisser også.

Så om du krangler fordi du får for lite sex, så skaper du en ond sirkel der du på sikt vil få ende mindre sex. Lykke til.

Hørt om Pavlovs hunder? Omtrent slik er det altså, i følge deg, at men reagerer. (betingede reflekser - dersom man får sex, blir man medgjørlig)...

Og så var det dette med å "få" sex av dama og å "gi" sex til gubben. Kanskje jeg og gubben er HELT ute å kjøre, som regner sex som et felles gode, som vi begge gir og tar omtrent like mye...

Annonse

Har du tenkt på at hun kanskje synes du ikke er særlig god i senga, og at det er derfor hun ikke vil ha sex med deg? Er ikke så lett å så lyst hvis fyren stadig bare skal "peise på" uten at man selv har det godt! Kanskje du er litt for fokusert på deg selv.. Har selv ingen problemer med å nyte sex, så jeg vil gjerne ha sex med typen min flere ganger om dagen, men så er han da også utrolig god i senga, og ikke minst flink til å gi meg respekt og kjærlighet ellers også.

Det er faktisk kjempeviktig! Og han hjelper til med husarbeid også. Alt dette gjør at jeg får mer lyst på ham, og han får derfor så mye sex han (og jeg;)) vil!

Bare noen tips..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...