Gå til innhold

Damer har makten

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo

Min erfaring er at dette ikke er kjønnsbestemt. "Snille kvinner" taper i forhold, like mye som "snille menn."

Bare se på forumet her. Hvilke menn er det som spør om råd? (bortsett fra når det gjelder sexspørsmål) Jo, det er de som er sammen med "hekser og hurper," som de elsker over alt på jorden....

Det er sjelden at menn skriver her om vanlige samlivsproblemer. Og dette har jeg også sett i det virkelige liv. Det er de vanskeligste kvinnene som beholder sin manns interesse og får han til å bli fortvilet nok til å søke råd. De "snille kvinnene" er nok like kjedelige som de "snille mennene", ser det ut til.

Nåhja, de supersnille guttene som liksom bare er sammen med hurper, trenger slettes ikke å være så supersnille egentlig. De bare er veldig flinke til å la det gå frem at det er hun som er den "slemme", og de som er den stakkars uskyldige.

Min mening er at mange, både gutter og jenter, som ser på seg selv som "snille engler", egentlig ikke er særlig ærlige med seg selv i det hele tatt. Et forhold funker vel ikke uansett dersom ikke begge er flink til å sette grenser men blir for opptatte av å være "snille".

Fortsetter under...

Nåhja, de supersnille guttene som liksom bare er sammen med hurper, trenger slettes ikke å være så supersnille egentlig. De bare er veldig flinke til å la det gå frem at det er hun som er den "slemme", og de som er den stakkars uskyldige.

Min mening er at mange, både gutter og jenter, som ser på seg selv som "snille engler", egentlig ikke er særlig ærlige med seg selv i det hele tatt. Et forhold funker vel ikke uansett dersom ikke begge er flink til å sette grenser men blir for opptatte av å være "snille".

Mitt poeng er at dette gjelder vel i like stor grad supersnille kvinner? Det jeg forsøkte å si er at dette er mer avhengig av personlighet, enn kjønn.

Jeg kjenner utrolig mange par, hvor den ene parten virker snill, tålmodig og respektfull, og den andre parten virker hersete og "slem". Uavhengig av kjønn.

Jeg kjenner menn som ikke er verken dotter eller overdrevent snille, men som holder ut med de vanskeligste partnere. Kvinner som herser og styrer med sitt.

Jeg må innrømme at jeg mange ganger har følt det som at det er "hurpene" som får mest i et forhold, og at det er de som blir båret på hendene av sine menn. Jeg har nevnt dette for en del mannlige venner,og de er slett ikke uenige :-)

Hvis "snill" er det samme som diltende og har ikke egne meninger og alltid føyer seg, så nei takk.

Litt tøff på overflaten men god på bunn, derimot, er jo ok.

Drittsekker? NEI.

Du kommer med dine ønsker og preferanser, og dem tviler jeg ikke på. Men i praksis ser en at drittsekkene har mest suksess på sjekkemarkedet. Litt av grunnen er jo at de er flinke til å virker som "Litt tøff på overflaten men god på bunn", mens virkeligheten er en annen.

Jeg påstår ikke at kvinner faktisk ønsker å være med drittsekker, men de ender ofte opp med dem.

Du kommer med dine ønsker og preferanser, og dem tviler jeg ikke på. Men i praksis ser en at drittsekkene har mest suksess på sjekkemarkedet. Litt av grunnen er jo at de er flinke til å virker som "Litt tøff på overflaten men god på bunn", mens virkeligheten er en annen.

Jeg påstår ikke at kvinner faktisk ønsker å være med drittsekker, men de ender ofte opp med dem.

Har man først blitt brent av en drittsekk som meg, prøver man å holde seg så langt unna som mulig. Problemet er at det er vanskelig å gjette seg til hvem som er drittsekker, de virkelige idiotene kan nemlig virke som de snilleste av de snille, romantiske, flinke i huset osv., men så viser det seg at de har en helt annen side, som at de f.eks drar hjem til andre kvinner, eller i mitt tilfelle menn i kvinneklær(!!) og har seg med dem osv. Hehe, litt latterlig å tenke på nå, men ikke så festlig da det sto på.. Og han virka som verdens snilleste gitt..

Nå har jeg heldigvis ny type, så får vi håpe at han faktisk ER snill, og ikke bare later som!:)

Har man først blitt brent av en drittsekk som meg, prøver man å holde seg så langt unna som mulig. Problemet er at det er vanskelig å gjette seg til hvem som er drittsekker, de virkelige idiotene kan nemlig virke som de snilleste av de snille, romantiske, flinke i huset osv., men så viser det seg at de har en helt annen side, som at de f.eks drar hjem til andre kvinner, eller i mitt tilfelle menn i kvinneklær(!!) og har seg med dem osv. Hehe, litt latterlig å tenke på nå, men ikke så festlig da det sto på.. Og han virka som verdens snilleste gitt..

Nå har jeg heldigvis ny type, så får vi håpe at han faktisk ER snill, og ikke bare later som!:)

Det er jo nettopp dette som er poenget mitt.

Drittsekkene er flinke til å "lese" hva en kvinne ønsker og later som han oppfyller alt dette. De snille derimot er seg selv og er da ikke mr perfekt.

Slik at i praksis har drittsekkene mest suksess på sjekkemarkedet.

Kanskje kvinner burde bli litt mer paranoide, ikke tro på ting som er for gode til å være sanne. Kanskje høre litt mer på venner og andre som advarer dem. Ikke overse alle klare tegn på at han er en drittsekk, kun fordi HAN sier han ikke er det.

Det er jo nettopp dette som er poenget mitt.

Drittsekkene er flinke til å "lese" hva en kvinne ønsker og later som han oppfyller alt dette. De snille derimot er seg selv og er da ikke mr perfekt.

Slik at i praksis har drittsekkene mest suksess på sjekkemarkedet.

Kanskje kvinner burde bli litt mer paranoide, ikke tro på ting som er for gode til å være sanne. Kanskje høre litt mer på venner og andre som advarer dem. Ikke overse alle klare tegn på at han er en drittsekk, kun fordi HAN sier han ikke er det.

Det er ikke alltid det er noen tegn på at han er en dritt, noen ganger digger venner og familie ham også, trust me... I det hele tatt kjenner man ingen andre enn seg selv..

Annonse

Gjest tjohooo

Ja... så enn om de snille bare kunne være litt mer frempå :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...