Gå til innhold

Angrepillen/Graviditetstest/Ennå ikke fått mensen..

Anbefalte innlegg

Hei,

Skrev et innlegg for litt siden der jeg sa at jeg hadde tatt angrepiller for litt over 1mnd siden og ennå ikke fått mensen. Jeg fulgte rådet, og tok en graviditetstest, den var heldigvis negativ. Men jeg har ennå ikke fått mensen!! Hva kan det skyldes? Ser at flere enn meg har skrevet innlegg om angrepillen.. Stemmer det at man skal ta 2 x 2 ganger? (De siste to skal taes 12 timer etter de to første?) (Norlevo) I bruksannvisningen sto det ikke noe om det.. Jeg tok bare to tabeletter med 12 timer mellom hver av dem.

På forhånd takk

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg skrev et innlegg denne helgen angående angrepillen...

Brukte også NorLevo, og det er kun to tabletter som følger pakken og som skal taes med 12 timers mellomrom.

Har du sett på www.norlevo.nu? Litt informajson om pillene der.

Men det med å få mensen etter å ha tatt pillen lurer jeg også på...

Mette Moen, Gynekolog

Først beklager jeg at jeg har skrevet to ganger to tabletter med Norlevo, det er bare en tablett to ganger! Med Tetragynon, den gamle angrepille, er det 2x2.

Norlevo vil som regel ikke endre på menstruajsonssyklus. Hvis du ikke har fått mensen etter 6 uker, synes jeg du for en sikkerhets skyld skal søke lege.

Mette Moen, Gynekolog

Først beklager jeg at jeg har skrevet to ganger to tabletter med Norlevo, det er bare en tablett to ganger! Med Tetragynon, den gamle angrepille, er det 2x2.

Norlevo vil som regel ikke endre på menstruajsonssyklus. Hvis du ikke har fått mensen etter 6 uker, synes jeg du for en sikkerhets skyld skal søke lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...