Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er med.stud. på andre året. Og som mange vet er det vanlig og bli litt hypokonder når man leser div.symptomer.

Jeg har uansett et millimeter stort sår på forhuden. Såret væsker litt, og er lokalisert på tuppen når forhuden er fremme.

Jeg er redd væskingen kan være en liten infeksjon som kan gå inn ureter og gi meg innfeksjon i urinveien...

Litt bekymret. Noen som har hatt samme problem?

Har trålet gjennom dermatologibøker og ikke sett noe som likner...

Vart ca 1 uke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162336-s%C3%A5r-p%C3%A5-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er medisinerstudent, og så legger du inn spørsmål om penis i gynekologiforum??

Hva tror du en gynekolog er ekspert på?

Det maa väre det glupeste svaret jeg har faatt her.

Naar du tar förste aaret paa medisinstudiet lärer man om det basiske i medisin... det vil si anatomi,fysikk,kjemi,litt biologi og histologi(läre om celler og vev) Gynekologi er ikke för paa 6 aaret, og da lärer man heller ikke alt, for jeg har spurt mine venner som er utdannet leger, og de ba meg spörre en spesialist i dermatologi eller en gynekolog... Dermatolog siden det er et saar i dermis som ikke gaar subcutant, men er et irritert saar... Saa jeg studerer ikke gynekologi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...