Gå til innhold

Får ikke snakket om det

Anbefalte innlegg

Gjest dina duck

Jeg var i et forhold der mannen etterhvert hadde ønsker og fantasier som han ville sette ut i livet, sammen med meg. De tingene var helt fremmed for meg. Noe kunne forsåvidt være morsomt å tenke på, men etterhvert snakket han om det hver gang vi haddde sex. Det virket som han ikke kunne få utløsning hvis han ikke tenkte seg at vi var i en sånn situasjon som han ville vi skulle oppsøke/arrangere/virkeliggjøre.

Selv om forholdet er slutt, plager det meg å ikke ha fått fordøyd dette. Jeg 'tør' ikke skrive om de ønskene hans her, engang, jeg synes det er ekkelt.

Da vi var sammen tenkte jeg at han må jo få ha fantasiene sine. Men egentlig forstyrret det sexlivet vårt, for det sa meg at han ikke hadde det bra nok, og ikke ville klare seg med 'vanlig' sex i lengden.

Og så tror jeg kanskje han må ha vært bifil, eller ubevisst bifil. Men det plager meg ikke å tenke på, bare det uforståelige presset på type sex som var uaktuelt. Nå er det slik at jeg kan ikke unngå å se ham/treffe ham, og må snakke med ham av og til. Hvis ikke blir det en veldig vanskelig situasjon, uten at jeg kan forklare mer om akkurat det her på forrumet.

Så han gjør meg kvalm, reaksjonen er kommet etterpå, og likvel må jeg late som ingenting, og være vennlig mot ham. Og han slipper meg ikke helt.

Hvis jeg bare kunne turt å snakke om de sex-greiene med noen, så hadde jeg kunnet legge det hele bak meg.

Anyone....noen oppløftende kommentarer? Ingen spydigheter, er dere snill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162360-f%C3%A5r-ikke-snakket-om-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med oss.

Du er anonym her og kan få tilbakemeldinger på dine tanker - positive og negative.

Kanskje det kan hjelpe å få andres syn på situasjonen.

Uansett, vi er ikke født alle til å like det samme og hvis vi hele tiden blir presset på et område så personlig/privat som sex så kan det gi litt følelse av "overgrep".

Det ved siden av følelser som "udugelig, lite leken/nyskjerrig" osv. og det er ingen god følelse å ha.

Om du alikavel ikke orker å bruke oss så kunne du finne en annen.

Venninde, psyk.telefonen i katalogen, tlf. for overgrep kvinner, psykolog osv. alt etter hvor stort du føler dette er for deg.

Om du ringer "feil" så kan de guide deg til rette sted.

Velkommen til å bruke oss, om ikke så ønsker jeg deg lykke til.

Og husk, du er ikke unormal forde om du ikke likte det samme som han.

Og press ham/deg til å holde avstand fremover.

:)

fuji1365380447

Hvis man har sex på en måte som man egentlig ikke vil, eller syntes er ekkel, så er man ikke tro mot seg selv.

jeg tror at kroppen husker disse opplevelsene som en form for overgrep. Selv om det ikke er vold eller tvang inne i bildet, så har du likevel vært med på ting som du ikke likte. Eller du har fått noen bilder presset på seksualiteten din, som gir deg ubehag.

Jeg syntes at du skal håndtere dine reaksjoner som en reaksjon på overgrep. Jeg mener ikke at du skal annklage ex`en din - men at du bør jobbe deg gjennom opplevelsene og hva det har gjordt med deg.

En måte å komme over det på, er jo nettopp og fortelle hva som har sjedd her inne? Eller til noen andre som du stoler på.

Lærdommen må være å høre på seg selv når man har sex. Det er OK å ikke ville være med på ting som oppleves som feil eller ekkelt. Man har rett til å ha sex på den måten man liker selv.

"Hvis jeg bare kunne turt å snakke om de sex-greiene med noen, så hadde jeg kunnet legge det hele bak meg."

Fortell nå bare ikke at han hadde disse ønskene/lystene til noen andre, da. Diskresjon bør være et selfølge selv etter at et forhold er slutt.

Men jeg tror f.eks ikke du plager noen hvis du snakker om det her. Her inne er det omtrent ingen tabuer, så det er bare å kjøre på :-)

"..........................."

• 2 uker senere...

Her er du helt anonym, så du behøver ikke være redd for å " avsløre" deg selv.

Det beste er å få det ut.

Dessuten er de fleste her greie, tolerante mennesker, med noen unntak. Og dem skal du ikke bry deg om!

Du kan jo også skrive et forklarende innlegg, og betale for at en av fagpersonene her inne skal svare, de vet sikkert hva du kan gjøre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...