Gå til innhold

Sex i kveld

Gjest sex nåååååååååå

Anbefalte innlegg

Gjest sex nåååååååååå
Skrevet

Har aldri vært så desperat etter sex, vil helst finne en mann i kveld. Hva skal jeg gjøre????

Skrevet

Gå på by'n og flørt! Men prøv først å få av deg det desperate uttrykket som skinner gjennom...

Gjest sex nåååååååååå
Skrevet

Gå på by'n og flørt! Men prøv først å få av deg det desperate uttrykket som skinner gjennom...

Har jeg mer eller mindre sjanser hvis jeg tar med en venninne???????????????

Skrevet

Har jeg mer eller mindre sjanser hvis jeg tar med en venninne???????????????

Hehe - vet ikke.

Men om du går med en venninne, så må hun jo tåle at dere ikke drar samtidig/sammen hjem fra utestedet da... ;-) Hvis ikke det inngår i planen din, at du og venninnen sammen skal lete etter en å ha sex med... ;-)

Gjest sex nåååååååååå
Skrevet

nei orker ikke å dele en mann med en annen dame. ville heller hatt to menn..........kanskje jeg kan finne to på en gang på byen.........

Gjest sex nåååååååååå
Skrevet

Hehe - vet ikke.

Men om du går med en venninne, så må hun jo tåle at dere ikke drar samtidig/sammen hjem fra utestedet da... ;-) Hvis ikke det inngår i planen din, at du og venninnen sammen skal lete etter en å ha sex med... ;-)

nei orker ikke å dele en mann med en annen dame. ville heller hatt to menn..........kanskje jeg kan finne to på en gang på byen.........

Gjest Pelle Bolle
Skrevet

Tenk på noe annet, så går det snart over.

Gjest sex nåååååååååå
Skrevet

Tenk på noe annet, så går det snart over.

ja men jeg trenger sex, det er blitt altfor lenge siden sist......

Skrevet

dra på byen, du finner deg sikkert en mann du kan ha litt sex med, hvis man ikke er alt for kresen, bare husk beskyttelse. Ellers kan du jo ha en koselig hyggestund men en vibrator hvis du har det?

Skrevet

Bare stikk innom hos meg du så skal vi nok få løst saken =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Send deg selv blomster, kjøp en flaske bedre vin, tenn stearinlys, demp belysningen, kle deg i sexy klær, stell i stand en bedre middag til 1, sett i nye batterier, og kle deg utfordrende før du inntar sofaen med rolig bakgrunnsmusikk av Elton John, beruset av vin og forelsket i deg selv.

Skru så nivået på G2-ormen opp på max, sett på plass buttpluggen og kos deg.

Faen, det der skulle jeg aldri skrevet. Nå er jeg også kåt.

Gjest sex i går
Skrevet

Send deg selv blomster, kjøp en flaske bedre vin, tenn stearinlys, demp belysningen, kle deg i sexy klær, stell i stand en bedre middag til 1, sett i nye batterier, og kle deg utfordrende før du inntar sofaen med rolig bakgrunnsmusikk av Elton John, beruset av vin og forelsket i deg selv.

Skru så nivået på G2-ormen opp på max, sett på plass buttpluggen og kos deg.

Faen, det der skulle jeg aldri skrevet. Nå er jeg også kåt.

Jeg var begynt på mye av dette du beskriver da tlf. ringte og en venn ville komme på besøk. Selvfølgelig sa jeg ja og fikk en deilig massasje og sex med stearinlys, vin og avslappende musikk. En topp kveld.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg var begynt på mye av dette du beskriver da tlf. ringte og en venn ville komme på besøk. Selvfølgelig sa jeg ja og fikk en deilig massasje og sex med stearinlys, vin og avslappende musikk. En topp kveld.

"sex med stearinlys"

Nei nå gir jeg meg over;-/

Skrevet

"sex med stearinlys"

Nei nå gir jeg meg over;-/

Du skulle prøvd det, noe så deilig :0) Jeg anbefaler det også.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du skulle prøvd det, noe så deilig :0) Jeg anbefaler det også.

Ja - jeg ble helt skjelven jeg;)

Skrevet

Ja - jeg ble helt skjelven jeg;)

Det er lørdagskveld og ikke lenge til det blir mørkt. Sett i gang, kan ta oppvarmingen nå.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er lørdagskveld og ikke lenge til det blir mørkt. Sett i gang, kan ta oppvarmingen nå.

Jeg er klar jeg;)

Skrevet

Hva med din kone, er hun klar også:0)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hva med din kone, er hun klar også:0)

Regner med at denne var til meg?

Jo - det fine med ung kone er at hun tenker ofte nok på sex;)

Quinder som har passert førti gjør bare "jobben" for å få fred.

Skrevet

Regner med at denne var til meg?

Jo - det fine med ung kone er at hun tenker ofte nok på sex;)

Quinder som har passert førti gjør bare "jobben" for å få fred.

onei gutten min, vi som har passert førti er på toppen av vår sexuelle karriere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...