Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har en stor penis og kjempestore baller. Jeg synes de store ballene hans er kjempesexy, både å se på og å ta på. Når vi kjører doggy dasker de de meg på magen !

Andre jenter som har opplevd digre baller og synes det er sexy ?

Marit 23

Gjest sex ja ikke en dum ide..........
Skrevet

Sexy er for meg noe helt annet. Det har med bevegelser, stemme, smil osv å gjøre. Stor penis og baller, var sammen med en afrikaner en gang som jeg trodde skulle kløyve meg i to parter...........han var sexy helt til jeg så utstyret hans da ble jeg skremt.........men nå fikk jeg plutselig lyst å kontakte han.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ballene treffer magen din?

Det er ingenting! Selv må jeg i doggy ofte roe ned tempoet for at ikke ballene mine skal slå ut noens tenner.

Skrevet

Det er ingenting! Selv må jeg i doggy ofte roe ned tempoet for at ikke ballene mine skal slå ut noens tenner.

småtteri! Jeg må roe ned tempoet for å ikke slå ut mine EGNE tenner.

ShitDiddelyDo
Skrevet

småtteri! Jeg må roe ned tempoet for å ikke slå ut mine EGNE tenner.

Når jeg sier "noens tenner" snakker jeg selvsagt om tenna til kameramannen og hjelperen hans.

Skrevet

Når jeg sier "noens tenner" snakker jeg selvsagt om tenna til kameramannen og hjelperen hans.

og disse noen bor på andre sida av gata da? lukk vinduet din perverse blotter!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har han stor nese også - kanskje han er en elefant?

Gjest sånn det henger sammen
Skrevet

Antakelig er det du som har hengemage...?

Skrevet

HAHAHAHA!!!Du kommer ofte med noen morsomme du!ShitDiddelyDo.

Skrevet

Det må være voldsomt til noen baller. Sikker på at det ikke er en oi-oi fuggel som knuller deg??

Du har hørt om den?? Den har lenger baller enn ben og hver gang den går inn for landing så skriker den oi-oi-oi-oi.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...