Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

ka kan eg gjøre

hei nå har eg nettopp blit bumpet av typen min. og vi har vært sammen i 3år. han betyr alt for meg. nå vet eg ikke hva eg har igjen for å leve. hva skal eg gjøre. eg har egentlit ikke noe igjen for å leve. hva skal eg gjøre. jag og han hadde alle venner feles og han har fått alle til å ikke være med meg. nå har eg ikke noe å gå til, for å snakke. han noen komme med litt hjelp til meg.

- ka kan eg gjøre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162490-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liv går videre. Tenk at det er bedre å finne ut etter 3 år at det ikke komme til å gå bra. Da ha du tid til å bli lei deg en stund, og etterpå bygge deg selv opp igjen. Ofte hvis du snakker med "vennene" deres så er det en god sjans at ikke alle er enige med han - og at det er faktisk noen som liker deg best. Hvis ikke, da var de ikke ekter venner. Du må da jobbe med å bygge opp en ny nettverk av venner. Hvis du ha familie i nærheten er de ofte god hjelp, hvis ikke er det andre muligheter. Som du sikkert se på hvordan jeg skriver, er jeg ikke opprinnelig fra norge. Når livet mitt var surt pga. en mann og jeg hadde ikke familie eller venner da gikk jeg til en sosionom på skolen min (den gangen høyskolen i Stavanger) og snakket med henne, etterpå henviset hun meg til en psykolog. Jeg bare gikk til han tre ganger, men jeg fikk sankke med en nøytral person som jeg kunne være helt ærlig med. Det hjalp masse!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162490-hjelp/#findComment-1053504
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...