Gjest usikker i kveld Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Kan noen hjelpe meg? Er ganske nybegynner med p-piller. Har bare brukt dem en 3-måneders tid, og det har gått fint, helt til denne uka. Igår kveld sto tirsdags-pilla for tur, dvs. jeg må ha glemt den i hele 3 dager!!! Skjønner det ikke, men hva gjør jeg nå? Tok tirsdagspilla i går kveld, men i dag ser det ut som om mensen allerede er på veg, 2 uker for tidlig. - skal jeg fortsette med onsdagspilla som om ingenting har skjedd - eller skal jeg ta lørdagspilla i kveld, dvs. hoppe over 3 stk. - skal jeg begynne på nytt brett (som jeg dessverre ikke har...), er jo helt på utur med mensen... Bruker Trionetta, som tas hver dag hele måneden. Takknemlig for råd! 0 Siter
tønnå Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Du skal ta den for lørdag!!! Du skal bare hoppe over di dagene du har glemt å ta pillene. HUSK å bruke kondom hvis du er seksuelt aktiv. Det tar 14 dager til p-pillen er sikker igjen. 0 Siter
Bratz Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ta fra den dagen du oppdaget feilen.Altså hvis det er idag,så tar du søndagspillen.Blødningen stopper av seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.