Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Vi ringte inn når barnet var 1 år (august) for å si at vi hadde lyst til å begynne igjen. Har fått brev om at vi skal ringe til haugesund i januar for å starte opplegg;-)Så for vår del er det 6 måneder å vente.

Jeg kan ikke annet en å ringe. Vet ikke om det er fortidlig å spørre når første er "bare" 9mnd ??

Kan huske at jeg i flere mnd. sa ALDRI mer. Jeg følte med vettskremt etter "fødselen" (keisersnitt), men nå er tankene i sving igjen, men er selvfølgerlig glad for den ene vi var så heldig å få.

Lykke til alle sammen.

Jeg kan ikke annet en å ringe. Vet ikke om det er fortidlig å spørre når første er "bare" 9mnd ??

Kan huske at jeg i flere mnd. sa ALDRI mer. Jeg følte med vettskremt etter "fødselen" (keisersnitt), men nå er tankene i sving igjen, men er selvfølgerlig glad for den ene vi var så heldig å få.

Lykke til alle sammen.

Hei @skepott@!

Jeg kontaktet Haugesund i fjor høst første gangen (da var junior 9 måneder), fikk da beskjed om å ringe igjen når han nærmet seg halvannet år.

Men ta en telefon, du, kanhende du slipper å vente så lenge :-)

Heldigvis er vi så viselig innrettet at vi etterhvert "glemmer" hvor ille det er å sette barn til verden (hvis ikke er jeg redd det hadde vært mange flere enebarn rundt omkring...)

Lykke til videre!

Klem fra

Hei

Jeg ringte faktisk i dag, jenta vår er nå 1 1/2 år, og fikk beskjed at jeg kunne regne med å komme igang på nyåret. De så helst at 1.mann var 2 år før man begynte med nye forsøk.

Siden vi var i systemet dems fra før av slipper vi å være på venteliste, men må vente litt siden jenta vår bare er 1 1/2 år. Rart de praktiserer forskjellig..

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...