Gjest two_to_go Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg og kjæresten er midt i tjue-årene og nå prøver vi å bli gravid. Jeg tidligere hatt SA og 1 ex.u. Det ble foretatt kikkhullsoperasjon og konstatert at jeg har en eggleder som mangler fimbriapp. Men den andre som ex. u var på, skal visstnok være ok. Jeg har ingen andre kjente problemer, bortsett fra en vann-cyste som forsvant med menssyklus. Vi har ikke prøvd lenge, bestemte oss i sommer. Men vi har jo hatt ubeskyttet sex i fem år. Jeg er redd for at jeg ikke kan bli gravid rett og slett. Men legen min vil ikke snakke om utredning, før om ca ett år... Er det noen som har opplevd å bli relativt raskt gravid med bare en eggleder inntakt? Er deppa og blir helt opprørt av å tenke på at jeg er så ung og at kroppen min ikke fungere slik jeg vil! Kan jeg be om utredning på bakgrunn av min sykdomshistorikk allerede nå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/162521-utredningn%C3%A5r-d%C3%A5rlig-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.