Gå til innhold

Hun elsker meg ikke lenger...

Anbefalte innlegg

Er sammen med verdens flotteste jente, vi har vært sammen i 17år. Vi har to barn sammen på 6 og 11år. En som hun jobber sammen med har flørtet med henne veldig lenge nå, ca 1år nå. Han har klart å få henne til å bli forelsket i seg. Dette har ført til at jeg er blitt fryktelig lei meg.

Jeg vet ikke hvordan dette skal gå, hun har lyst til å prøve han ut, for vi har vært sammen så lenge sier hun.

Han er skilt og er 15 år eldre en henne. Synes dette er fryktelig vanskelig å takle. Jeg elsker henne så mye, vi har jo hatt det så fint sammen.

Føles som om livet ikke er verd å leve.

Tusen takk for svar.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/162547-hun-elsker-meg-ikke-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klem til deg

Dette er fryktelig vansklig. Det er jo sannsynligvis helt enormt å føle seg attraktiv og nyforelsket igjen, etter 17 års samliv. En frisk start, uten problemer.

Men saken er at dette sannsynligvis er et drømmebilde, hun har skapt. Han er ikke bedre enn deg, bare noe nytt. Og du er sannsynligvis den hun elsker, og alltid vil elske.

Men så spørst det da, hvor klok hun er til å skille følelser. Og hvor langt hun kommer til å gå. Noen går dessverre langt over strekken.

Du må nok dessverre, sannsynligvis innstille deg på at du kan miste henne, og det er ingenting du kan gjøre med hennes følelser.

Kanskje du må innstille deg på en flott tilværeslse som alene pappa? Og ute på singel markedet igjen, men jeg skjønnergodt at det ikke frister, når du har funnet henne du elsker.

Du kan jo prøve å sjarmere henne i senk. Send henne sms, med brennhete komplimenter, få barnevakt, og lag om huset til en romantisk/erotisk sone, med levnde lys, musikk fra da dere traff hverandre, og lapper over alt, med komplimenter til henne på.

Kjøpt deg en ny parfyme, tren, spis sundt, prøv en ny hårklipp, få en venninne e.l. til å kle deg opp, på en ny og sexy måte.

Rett og slett forfør din kjæreste gjennom 17 år, slik at hun glemmer alt som heter 15 år gamle eldre menn på jobben.

Du har sannsynligvis bare en sjangse. Gjør alt du kan for å få det som du vil. Hvis dette er det du ønsker.

Håper dette er til hjelp.

Lykke til.

Dette er fryktelig vansklig. Det er jo sannsynligvis helt enormt å føle seg attraktiv og nyforelsket igjen, etter 17 års samliv. En frisk start, uten problemer.

Men saken er at dette sannsynligvis er et drømmebilde, hun har skapt. Han er ikke bedre enn deg, bare noe nytt. Og du er sannsynligvis den hun elsker, og alltid vil elske.

Men så spørst det da, hvor klok hun er til å skille følelser. Og hvor langt hun kommer til å gå. Noen går dessverre langt over strekken.

Du må nok dessverre, sannsynligvis innstille deg på at du kan miste henne, og det er ingenting du kan gjøre med hennes følelser.

Kanskje du må innstille deg på en flott tilværeslse som alene pappa? Og ute på singel markedet igjen, men jeg skjønnergodt at det ikke frister, når du har funnet henne du elsker.

Du kan jo prøve å sjarmere henne i senk. Send henne sms, med brennhete komplimenter, få barnevakt, og lag om huset til en romantisk/erotisk sone, med levnde lys, musikk fra da dere traff hverandre, og lapper over alt, med komplimenter til henne på.

Kjøpt deg en ny parfyme, tren, spis sundt, prøv en ny hårklipp, få en venninne e.l. til å kle deg opp, på en ny og sexy måte.

Rett og slett forfør din kjæreste gjennom 17 år, slik at hun glemmer alt som heter 15 år gamle eldre menn på jobben.

Du har sannsynligvis bare en sjangse. Gjør alt du kan for å få det som du vil. Hvis dette er det du ønsker.

Håper dette er til hjelp.

Lykke til.

Flott innlegg!!!

Annonse

• 1 år senere...

Kjenner meg igjen her dessverre. Min kone, kjæreste og samboer gjennom 17 år forlot meg til fordel for en annen på jobben. Noe var selvsagt forståelig ettersom man på sett og vis driver litt fra hverandre i løpet av så mange år, men at en annen skulle komme inn å ta min plass var likefullt et sjokk. Et sjokk jeg jobber med å komme over. Men det gjelder å ha fokus på de nære ting. Deg selv og dine barn først og fremst. Jeg elsker fortsatt min kone og har skrevet lengre brev til henne for å forklare min side, mine følelser. Dette har hjulpet meg enormt. Kanskje min kone også forstår meg bedre etter å ha lest disse?

Lykke til. Tenk på deg selv og dine barn.

fuji1365380447

Dette høres veldig leit ut, og jeg har stor forståelse for at du lider nå.

Men du skriver:

"En som hun jobber sammen med har flørtet med henne veldig lenge nå, ca 1år nå. Han har klart å få henne til å bli forelsket i seg. "

Flørt og forelskelse er toveis, og ingen kan "tvinge" kjæresten din til å bli forelsket i seg. Jeg tror at du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å tro at hun er helt uskldig og at han har overtalt henne.

Man har ikke alltid kontroll over følelsene sine, og hvis hun er forelsket i ham, så er det lite du kan gjøre med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...